zachmurzenie umiarkowane
13°
12°
piątek
Reklama
Jest praca w urzędzie
28 lutego 2025 r. | 11:56
4

Burmistrz Żarek ogłosił nabór na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska w Urzędzie Miasta i Gminy w Żarkach.

Ogłoszenie znajduje się poniżej.

PAWEŁ GĄSIORSKI

ogłoszenie:

Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy w Żarkach, ul. Tadeusza Kościuszki 15/17 42-310 Żarki

Nazwa stanowiska: podinspektor ds. ochrony środowiska

Wymiar czasu pracy: 1 etat, pełny wymiar czasu pracy

1.Wymagania podstawowe:

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- wykształcenie wyższe na kierunku ochrona środowiska,

- brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnieniu na danym stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

- znajomość przepisów ustaw: o odpadach, o czystości i porządku w gminach, o ochronie przyrody, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prawo wodne, KPA,
o samorządzie gminnym.

- minimum 6-miesięczne doświadczenie w realizacji zadań z zakresu ochrony środowiska,

- dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność,

- umiejętność pracy w zespole,

- znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.

3. Zakres zadań wykonywanych zadań na stanowisku pracy:

a) prowadzenie postępowań oraz wydawanie decyzji w sprawie usunięcia odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania,

b) wydawanie opinii w sprawie zezwolenia na zbieranie odpadów lub przetwarzanie odpadów,

c) wydawanie decyzji o zamknięciu składowiska odpadów lub jego wydzielonej części,

d) wydawanie decyzji na prowadzenie przez przedsiębiorców decyzji w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych,

e) prowadzenie rejestru działalności regulowanej.

f) prowadzenie postępowań w sprawach o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć.

g) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie.

h) przygotowanie dokumentacji w przypadku ustanawiania parku gminnego, określenie jego granic i sposobu ochrony.

i) prowadzenie spraw z zakresu prawa geologicznego i górniczego.

j) rozstrzyganie sporów o przywrócenie stosunków wodnych na gruntach,

k) prowadzenie postępowań dot. zawarcia ugód zmieniających stosunki wodne na gruncie,

l) wykonywanie innych zadań określonych w ustawie prawo wodne (m.in. aglomeracje, opłata za usługi wodne, monitorowanie realizacji działań zawartych w dokumentach planistycznych).

m) prowadzenie publicznego dostępnego wykazu danych o decyzjach w zakresie ochrony środowiska.

n) prowadzenie zadania w ramach projektu ekologicznego - Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Żarki na lata 2014-2032.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Stanowisko pracy mieści się w budynku na parterze. Na tym poziomie brak barier architektonicznych. Praca wewnątrz i na zewnątrz budynku tj. powyższym stanowiskiem wiąże się również konieczność wyjazdów w teren gminy Żarki. Stanowisko nie jest narażone na uciążliwe i szkodliwe warunki pracy. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

5. Informacja: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze
(miesiąc styczeń 2025 roku) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Żarkach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej wyniósł poniżej 6%

Wymagane dokumenty :

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

- CV z informacją o wykształceniu i opisem dotychczasowego zatrudnienia

- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie

- kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe

- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach

- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016 r. poz. 902 ze zm.).

- oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych powyższym zakresem wykonywanych zadań

- oświadczenie dotyczące posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ochrony środowiska” oraz danymi osób składających ofertę (imię i nazwisko, adres) należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Żarkach ul. T. Kościuszki 15/17 lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 12 marca 2025 roku do godziny 15.00.

W przypadku dokumentów składanych za pośrednictwem operatora pocztowego za termin złożenia uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu.

Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

7. Inne informacje:

O terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Kandydat wybrany przez Burmistrza, przed zatrudnieniem, zobowiązany jest przedłożyć bez dodatkowego wezwania zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego nie starsze niż 1 miesiąc przed dniem złożenia do Urzędu.

Kwestionariusz osobowy można uzyskać w Sekretariacie Urzędu lub na stronie internetowej BIP pod adresem zarki.bip.jur.pl



4 odpowiedzi na “Jest praca w urzędzie”

  1. Laura pisze:

    Moze tym razem uda sie kogoś z Żarek zatrudnić 😉trzymam kciuki

    4
    1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *