zachmurzenie duże
23°
20°
środa
Reklama
Oceń radnego: Jolanta Cichoń najgorsza!
13 stycznia 2019 r. | 13:00
19

1881 głosów oddaliście w ubiegłym tygodniu w głosowaniu na najlepszego radnego i Burmistrza gminy Żarki. Głosowanie wygrał Maciej Maślankiewicz. Najgorsza okazała się Jolanta Cichoń.

Głosować możecie TUTAJ.

Każdy użytkownik może oddać głos na wybranego radnego tylko raz w danym tygodniu kalendarzowym (tj. od poniedziałku 00:00 do niedzieli 23:59). Wynik jest średnią arytmetyczną obliczaną na podstawie głosów oddanych w danym tygodniu kalendarzowym. W momencie oddawania głosu zapisywane są adresy IP użytkowników oraz szczegóły dotyczące urządzenia i przeglądarki internetowej, z której został oddany głos jako zabezpieczenie przed możliwością wielokrotnego głosowania. Głosy oddawać można tylko z polskich adresów IP.

Najlepsza ocena to „5„, najgorsza „1„. Po zebraniu odpowiednich danych, stworzymy ranking radnych Rady Miejskiej w Żarkach. Mam nadzieję, że ta zabawa zmobilizuje naszych radnych do cięższej pracy.



19 odpowiedzi na “Oceń radnego: Jolanta Cichoń najgorsza!”

  1. Sąsiad pisze:

    Kolejny radny/a przydupas burmistrza tylko do pobierania diety

    51
    3
  2. gość pisze:

    jaka najgorsza , jedyna która odważyła się konkretnie zabrać głos i ucięła ten wasz tani cyrk !!! Jak by tego nie zrobiła to byście dalej szkalowali jak nie p.dyrektor to p.Klimas . A tak skończyła się wasz tania sensacja.A POZA TYM TO GŁOSOWANIE SIĘ JESZCZE NIE SKOŃCZYŁO !!! Wystarczy spojrzeć na głosowanie i widać gołym okiem że nie ma najgorszego wyniku . NASTĘPNA WASZA USTAWKA !!!HA..HA..HA….

    9
    35
    • Hip_hop pisze:

      Gość, ty to żona bruna? Bruno? Czy nowy facet Bruna??
      Bo te twojej tekst są naprawdę kiepskiej jakości z resztą jak cały Bruno, może
      nasienie z banku albo z deski klozetowej a może z Czarnobyla skażone było??? 😉

      19
      5
    • wyborca Żarki pisze:

      -gość poczytaj warunki głosowania w głównym poście oczywiście ze zrozumieniem

      22
      3
  3. gość pisze:

    wyborco poczytaj może ty , od poniedziałku 00:00 do niedzieli 23:59 , gdyby było do soboty 23:59 to wynik już można by było ogłosić a tak to zerknij głosowanie nadal trwa . Kolejna ustawka redakcji ha..ha..ha..

    4
    18
    • Kapral pisze:

      Spokój,, gość bruno,, psie zapchlony!!! Oj tobie chyba trzeba przyciąć kitę pchlarzu!!
      Do wojska po szkole podstawowej powinieneś iść a nie migać się jak to robiłeś!!!? Bałeś się opuścić cyca mamusi..?!!!?

      14
      4
    • wyborca Żarki pisze:

      -gość dalej robisz z siebie wała Niech mu ktoś zasady głosowania wytłumaczy łopatologicznie Na radnego się nadajesz z tej niższej półki

      20
      4
    • Gapa pisze:

      Gościu -śledź ranking ze zrozumieniem : wynik uzyskałaś za okres od 31 grudnia do 6 stycznia 31 gru. – 06 sty. (1881). Kapujesz ?

      9
      2
  4. Xxx pisze:

    To Jest radna to Jest przydupas. Jej to tylko kasa kasa materialistka. A drogi jak nie byly odsniezone tak jest do tej pory. Jak by Jej mieszkancy dali kase to moze by odsniezyla. Już chce nastepna kase na obróz I obraz do świetlicy przeciez ma diete to niech kupi. A na kredyty to see innej paki.

    27
    3
    • Sąsiadka pisze:

      1207 złotych miesięcznie dieta radnego i 250 zł dieta sołtysa,nie starczy ?

      20
      3
    • Mieszkaniec pisze:

      Ja na temat tej radniej się nie wypowiem gdyż musiała bym użyć wielu wulgarnych słów ale mój honor mi na to nie pozwala nie będzie się zniżać do jej poziomu ale strasznie jest mi jej żal bo musi tańczyć jak jej zagrają i to dla pieniędzy człowiek traci własną godność

      16
      1
  5. Info pisze:

    Ale prawdziwa pauga ona niech sobie zrobi porządek na podwórku I ze sobą tak jak piece xxx to stu procętowa materialistka I tak teraz sie bardzo modląca zrobiła od niedawna się nawrócila I po każdej mszy zawsze ma coś do powiedzenia jak można takiego. Nazwać hm Faryzeusz ?

    21
    3
  6. Suliszowice pisze:

    A ten podpis gość to jest. Właśnie sołtyska. Z Suliszowic zobaczcie sama się chwali a niezna zasad głosowania. A może jeszcze pijana jest

    21
    3
  7. zuza pisze:

    teraz to ja pocalujcie w dupe morze robic co chce a Suliszowice to taka dziura jak w Zawadzie morzna robic co sie chce i nikogo to nie obchodzi przeciez wiecie co sie wyrabia w Szkole i nikt nie ma wladzy a Burmiszccz wszystkiego sie boi zeby nie pogniewac Wyporskiej bo prowadzila jego kanpanie wyborcza i Grabowskiego to musza jej byc posluszni a Radna ze Suliszowic to jeszcze gorszy tlumok jak poprzednia radna pani Basia to chociasz miala wyglad i klase bynajmniej nie mowila bez sensu dziekuje Bogu ze sie nawrucila obecna radna to juz jest cos morze bedzie sprawiedliwiej bo bedzie sie bala zgrzeszyc pozdrawiam wszystkich radnych i zaklamanych Nauczycieli bierzcie przyklad z radnej Joli i sie nawracajcie jak ona

    21
    3
  8. Kaza pisze:

    Ta papuga to nawet telefonu nie odbiera ani od mieszkańców jaroszowa I Suliszowic a drogi masakra Ale Co ona sie smieje 1200diety 260drugiej mozemy jej skoczyc takiej jedzy jeszcze jako radny tu nie bylo

    15
    2
  9. gość pisze:

    macie rację , możecie jej skoczyć , w końcu znalazł się ktoś kto wam pokaże na czym polega życie we wspólnocie wiejskiej , jeden z drugim zobacz jak wyglądają drogi w okolicach gminy Żarki u nas to są odśnieżone “autostrady”!!!A odnośnie obrusa i obrazu to myśmy się jednogłośnie zgodzili na ten pomysł bardzo dobrze że jest ktoś taki kto bezinteresownie chce coś zrobić A WYŚCIE CO DO TEGO CZASU ZROBILI NIC !!!!!!!!! Po co przychodzisz na mszę? Po co maszerujesz po komunię jak nie byłaś/eś do spowiedzi? NA POKAZ? MASAKRA!!!ZAKŁAMANIE!!! SZLAK CIĘ TRAFIA ŻE NIE WYBRALIŚMY CIĘ NA RADNĄ ? NAREŚCIE MAMY RADNĄ Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA I PRZYJMJI TO W KOŃCU DO WIADOMOŚCI !!! A co była radna robiła z odśnieżaniem?!!!! Pogrzeb byłego sołtysa !? Staliśmy pod górką jak nie mówiąc kto!!!! Ale była super bo stawiała i piła razem z wami !!!!! Znam obecną radną i wiem że wam nie stawiała , nie stawia i nie będzie stawiać a tym bardziej pić z wami i tu was boli ?!!! FARYZEUSZE!!!!!!

    5
    10
    • Wyborca 15 pisze:

      Takie zachowanie i takie słowa to oznaka słabości i bezsilności kim trzeba być aby się tak zachowywać i tutaj jeszcze wspominanie o mszy św wstyd mi za takich ludzi i taką władzę…………,

      14
      1
  10. zuza pisze:

    Pani radna i soltys Suliszowic i Jaroszowa ma pani prawo zglosic odsnierzanie do Urzedu Gminy bo bierze pani kase i prosze sie nie tlumaczyc bo to pani obowiazek za darmo nic nie daja a na komisjach glosowac uczciwie za mieszkancami bo pania wybrali zeby pani reprezetowala solectwo uczciwie niech pani sie nie chwali jaka pani dobra cheba dla siebie i Urzedu Gminy

    17
    1
  11. Rudy reks pisze:

    Pani Jolu niech pani broni P Dyrektor do upadlosci na tej sesj bo szkoda kobiety i kolerzanki ona ci wszystko wynagrodzi tylko mow do rzeczy zeby mialo sens bo ty wszystko wiesz najlepiej Jolu trzymam kciuki wypijemy za bledy

    9
    1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.