Dziś w Urzędzie Miasta i Gminy w Żarkach odbyło się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, podczas której omawiania była skarga na dyrektor Szkoły Podstawowej w Zawadzie - Annę Wyporską. Na komisji była tzw. ustawka, gdzie po jednej stronie byli rodzice kierujący skargę do komisji, a po drugiej grupa rodziców od dyrektor Wyporskiej.
Ciekawostką była wypowiedź Barbary Klimas, nauczycielki, która jako pierwsza złożyła skargę do komisji. Klimas poinformowała, że to Burmistrz Klemens Podlejski namówił ją do wycofania skargi, twierdząc, że sam sobie z tym poradzi. Klimas poinformowała również, że córka Mariusza Pompy (Przewodniczącego Rady) jako pierwsza podpisała się pod pismem broniącym Wyporską.
Radni uznali skargę za...bezzasadną.
Materiał z dzisiejszej sesji możecie zobaczyć poniżej.
PAWEŁ GĄSIORSKI
Trwa posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Gepostet von Gmina Żarki am Mittwoch, 9. Januar 2019
? Trwa posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Gepostet von Gmina Żarki am Mittwoch, 9. Januar 2019
W tej gminie to debilizm rośnie powoli!!! Taką dyrektorke to powinni zwolnić już dawno!!! To jest patologia!!!
Żenujące zachowanie p. Pompy. Skoro pracuje tam jego córka i żona, to nie powinno go tam być. Rozumiem, że trudno zachować zimną krew, gdy atakują własne dziecko, dlatego, jeśli chciał być bezstronny, nie powinno go być na sali. Szanowny tatuś nie chce zauważyć, że córka jest nieco rozpieszczona, zbyt pewna siebie przez co czasem arogancka. Wierzę, że mogła się zachowywać tak, jak mówiła p. Klimas. Zaszczuć jedną osobę jest łatwo. A małe szkółki zawsze będą siedliskiem patologii i małostkowości.
– Kiedy ktoś mówi, że jak w szkole coś się stało i dzieci o niczym nie wiedzą to chyba nie wie o czym mówi, takich opowiastek to nawet dzieci nie kupią
– Skąd pan radny wie o jakiś dziennikach zabieranych do domu – może sam gdzieś widział i jaki to ma związek ze sprawą – skarga rodziców i nauczycielki dotyczy czego innego – jak pan radny chce o tym porozmawiać to niech zgłosi skargę do komisji, której jest członkiem, a nie próbuje niesłusznie atakować – nie ma żadnego przepisu prawnego zakazującego wynoszenie dziennika do domu, jeżeli jest opracowana odpowiednia procedura i środki techniczne to prawo tego nie zabrania, chyba, że jest to uregulowane w przepisach szkoły to wtedy trzeba się do nich stosować —————————- i ——————————— najważniejsze:
według prawa – ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 25 sierpnia 2017 r.
w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji
————–za odpowiednie postępowanie z dokumentacją szkolną w tym dzienniki ——————–
odpowiada dyrektor szkoły————————————
§ 26. Dyrektor przedszkola, szkoły i placówki ponosi odpowiedzialność za właściwe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz za wydawanie odpowiednio przez przedszkole, szkołę lub placówkę dokumentów zgodnych z posiadaną dokumentacją.
(to samo dotyczy innych spraw – jeżeli ktoś ma wątpliwości kto za co odpowiada w szkole to pewnik jest jeden – zawsze za wszystko odpowiada dyrektor szkoły)
— konkluzja – jeżeli cokolwiek dzieje się niewłaściwie z dziennikami to odpowiada za to dyrektor szkoły – dowód wyżej – więc jeżeli coś w tym względzie jest nie tak to—–panie radny ——do odpowiedzialności należy pociągnąć dyrektora szkoły -gdzie nadzór pana grabowskiego – może trzeba trochę douczyć się w prawie?
Wstyd Panie Grabowski. “nauczyciel 22” wie więcej niż Pan. Może trzeba się dokształcić?
logik pisze:
11 stycznia 2019 o 00:16
Ewidentnie widać, że organ prowadzący szkołę działa niewłaściwie:
– nie chce wyjaśnić sprawy – jak jest skarga to trzeba zbadać sprawę pod kątem skargi, a nie rozpatrywać rzeczy niemających nic wspólnego ze sprawą
– dlaczego komisja rozpatruje jakieś głosy i podpisy popierające panią dyrektor – jak ktoś jest zadowolony to niech się cieszy i nie zawraca głowy – to że ktoś jest zadowolony nie znaczy, że inni muszą mieć takie samo zdanie i to nie świadczy, że zachowanie opisane skargą nie miało miejsca – trochę logiki „szanowna” komisjo
– wypowiedzi i argumentacja członków komisji moim zdaniem świadczą, że są adwokatami pani dyrektor w domyśle pana burmistrza, który zamiast zgodnie z obietnicą daną nauczycielce przy wycofaniu skargi rozwiązać sprawę należycie, czyli wyjaśnić i zastosować odpowiednie działania prawne, też jest adwokatem pani dyrektor
– jak córka pana radnego jest taka bezstronna to dlaczego podpisała listę poparcia pani dyrektor?
– kto był inicjatorem listy poparcia pani dyrektor, która w przypadku skargi złożonej w konkretnej sprawie nie ma znaczenia – to nie jest ocena pracy pani dyrektor za ileś lat, tylko skarga opisująca konkretne postępowanie
– komisja powinna zweryfikować informacje, które może – skoro jedna pani mówi że nauczycielka dzwoniła do niej a ta nauczycielka mówi, że nie dzwoniła to dlaczego nie zobaczyć bilingu – oczywisty sposób na zweryfikowanie, kto mówi prawdę
– komisja nie może przesłuchiwać dzieci bo nie jest sądem, ale nie ma w Polsce prawa zakazującego rozmawianie z dziećmi, jeżeli opiekunowie prawni wyrażą zgodę i same dzieci , może porozmawiać i zadać określone pytania np. bezstronny psycholog – a co na to nasza Konstytucja? Art.72 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej:
1. Rzeczpospolita Polska zapewnia ochronę praw dziecka. Każdy ma prawo żądać od organów władzy publicznej ochrony dziecka przed przemocą, okrucieństwem, wyzyskiem i demoralizacją.
3. W toku ustalania praw dziecka organy władzy publicznej oraz osoby odpowiedzialne za dziecko są obowiązane do wysłuchania i w miarę możliwości uwzględnienia zdania dziecka.
Samorząd gminny jest organem władzy publicznej – ale skąd to mogą wiedzieć radni?
– organ prowadzący szkołę, czyli gmina (burmistrz jako organ wykonawczy gminy) moim zdaniem łamią prawo oświatowe czyli ustawę Kartę Nauczyciela: art 85t ust. 2. Dyrektor szkoły zawiesza w pełnieniu obowiązków nauczyciela, a organ prowadzący szkołę – nauczyciela pełniącego funkcję dyrektora szkoły, jeżeli wszczęte postępowanie karne lub złożony wniosek o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego dotyczy czynu naruszającego prawa i dobro dziecka.
CZYTAM JESZCZE RAZ ZE ZROZUMIENIEM – JEŻELI POSTĘPOWANIE DOTYCZY CZYNU NARUSZAJĄCEGO PRAWA I DOBRO DZIECKA – DYREKTOR W MOMENCIE ZŁOŻENIA SKARGI POWINIEN BYĆ NATYCHMIAST ZAWIESZONY -USTAWA MÓWI WYRAŹNIE – WYSTARCZY ZŁOŻYĆ WNIOSEK DOTYCZĄCY CZYNU NARUSZAJĄCEGO PRAWA I DOBRO DZIECKA, NIC NIE TRZEBA UDOWADNIAĆ – USTAWA NAKAZUJE TAKIE DZIAŁANIE ORGANOWI PROWADZĄCEMU!!! JEŻELI KTOŚ MA WĄTPLIWOŚCI TO RODZICE POWINNI ZŁOŻYĆ PISMO, NAZWAĆ JE WNIOSKIEM o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego dotyczącego czynu naruszającego prawa i dobro dziecka. I GMINA MUSI ZAWIESIĆ DYREKTORA SZKOŁY
– a gdzie tu PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ?, gdzie kurator oświaty z PiS, gdzie wojewoda z PiS nadzorujący prawo na terenie województwa, gdzie radni z regionu PiS w powiecie i w sejmiku wojewódzkim, gdzie posłowie i gdzie rząd, minister edukacji?
– a gdzie tu pan radny Świerdza. który na poprzedniej sesji obiecywał, że zajmie się sprawą nawet jak zgłosi się do niego jedna osoba, a tu zwróciło się kilka osób nawet na piśmie a pan radny odrzucił sprawę i nie chciał się nią zająć, jak widać zajął się w ten sposób, że sprawę odrzucił, brawo radny i radni
– uwagi te nie dotyczą tylko jednej osoby ze składu komisji, chyba nie trzeba mówić której
– jak przychodzi co do czego to dzieci głosu nie mają a niby jest i Konstytucja, i konwencja o prawach dziecka i Rzecznik Praw Dziecka itp.itd.
Bardzo trafny komentarz.
WITAM. Poziom intelektualny i merytoryczny WSZYSTKICH uczestników posiedzenia komisji – KATASTROFA. Nauczycielka i rodzice składający skargę – BRAK MERYTORYKI I DOWODÓW.
Oświadczenie rodziców popierających Panią Dyrektor – OBŁUDA. Oświadczenie nauczycieli popierających Panią Dyrektor podpisane wyłącznie przez nauczycieli będących na początku ścieżki awansu zawodowego na zasadzie – NIE PODPISZCIE, TO JA WAM DAM AWANS. Wyjaśnienia Pani Dyrektor – OBŁUDA DO N-TEJ POTĘGI. Ogólnie wiadomo jest, że Panie Dyrektor ze względu na swój „żywiołowy temperament” – RÓWNIE SPRAWNIE POSŁUGUJE SIĘ LITERACKĄ POLSZCZYZNĄ I ŁACINĄ PODWÓRKOWĄ. Komisja – Z OFIARY ZROBIŁA WINOWAJCĘ NA ZASADZIE (porównanie) „dziewczyna została zgwałcona, bo przyszła na dyskotekę w krótkiej spódniczce i ostrym makijażu”. Jedyny pożytek z tej sytuacji – Pani Dyrektor będzie się musiała kontrolować, mieć oczy i uszy dookoła głowy, bo w końcu znajdzie się inteligentny nauczyciel, rodzic lub uczeń, który przy pomocy ogólnie dostępnych technologii udokumentuje soczyste słownictwo i specyficzne zachowania Pani Dyrektor. A MOŻE TAKIE DOWODY JUŻ SĄ, TYLKO CZEKAJĄ NA WŁAŚCIWY MOMENT…..
POZDRAWIAM: NEUTRALNY.
To jest całkowita porażka organu nadzorującego. Jak można tak sobie dźwignąć łapkę i stwierdzić że w sumie nic sie nie dzieje. Dumna matka siedzi tam wczoraj w obronie pani dyrektor a jej córka dziś w szkole zabiera klucz od sali i idzie podciąć sobie żyły. Wszystkie dzieci przyniosły taką informację dziś do domów. Pani G. proszę mi powiedzieć czy pani jest tak ślepa że wybiera pani stronę kosztem dziecka? Z takim podejściem to nic tylko czekać na tragedię. Certyfikat bezieczna szkoła tyczy się chyba tylko murów bo na głowę się nie sypie. Reszta-brak słów…
Czy temu dziecku nic się nie stało?
Jak Pan burmistrz i Pan dyrektor Grabowski, o radnych nie wspomnę, mogą spać spokojnie. To trzeba nie mieć sumienia,
Teraz to już nie ma żadnych wątpliwości że w tej szkole jest ewidętnie coś nie tak czy ktoś wie co z tym dzieckiem co takie dziecko musiało mieć w sobie aby posunąć się do takich czynów czy teraz rada pedagogiczna radni z gminy są z siebie dumni
Słyszałam o tym co to dziecko prubowało sobie zrobić czy ktoś się obudzi rodzice litości to nie o Wyporską chodzi czekacie aż dojdzie do tragegji czy wam te kłamstwa wtedy coś pomogą chrońcie swoje dzieci nie dyrektora dojdzie do nieszczęścia i tylko płacz wam zostanie
Pani Anita mama tego dziecka twierdziła jaka to dobra opieka na świetlicy jak to odpowiedzialnie opiekują się tymi dzieciakami a tu puszczono bajkę i zostawiono dzieci samych siebie
No nie mogę… U nas w tak zacnej okolicy? To powinno zostać nagłośnione, jako przestroga dla wszystkich, a nie zamiatane pod dywan. To dramaty ludzkie, jak dojdzie do tragedii, to potem będzie : gdzie Mops, gdzie psycholog , gdzie dyrektor?
Tutaj tylko telewizja może pomóc. Na burmistrza i radnych ,z jednym wyjątkiem, nie można liczyć. Szok.
To może trzeba napisać i złożyć do odpowiednich jednostek by tym cyrkiem się zainteresował ktoś z wyższych władz?
Myślicie, że jak złożone głosy i zostaną wysłane to ktoś się zainteresuje?
W końcu jeżeli dzieją się cuda natury w naszej gminie!?
Jak będzie potwierdzone to ktoś tutaj w końcu przyjedzie i ustawi ten zwierzyniec pod ścianą robiąc rachunek sumienia…!?
Co o tym myślicie mieszkańcy tej naprawdę pięknej okolicy??
To jeszcze nie koniec. Ręka ręke myje. Do kuratorium trafiły dwie skargi od rodziców więc puszka pandory się otwarła. Ciekawe czy inni rodzice się odważą. Bo tu ewidentnie zamiatają pod dywan, a na tym długo się nie pociągnie. Rodzice odwagi!!
Rodzice walczcie o wasze dzieci, które będą miały traumę do końca życia. Trzeba to przerwać. Mnie po latach do tej pory śnią się koszmary związane z pewną nauczycielką.
To co zobaczyłem dzisiaj na tej komisji wymaga wyciszenia się ,bo inaczej na usta cisną się niecenzuralne słowa pod adresem tej psełdo komisji.Jedyną myślącą i wyciągającą wnioski z tej szopki jest radny Maślankiewicz. Tą szopkę powinni zobaczyć specjaliści z kuratorium i ocenić zachowanie osób pełniacych dyrektorskie stanowiska w tej gminie. Wstyd i skandal dla gminy
Komisja porażka bo pozwoliła tej matce pierwszej z lewej widząc na kamerze dyskutowano i wtracanie się gdy nie były pytane oraz klimas owej na darcie się i krzyki oraz przeszkadzanie. To jest skandal zachowanie tej nauczycielki na komisji.!!!
Nie jestem zwolennikiem PIS ale ten jedyny radny myśli na tej sali obrad komisji która dzisiaj się odbyła ,a reszta to wiadomo pokazała co potrafi i co zrobiła ? Czy powtórzy się znowu sytuacja taka że jak Jaskolski myślący ,mądry człowiek tego betonu nie przebił !!! To miejmy nadzieję ,źe ten równie inteligętny Radny Maślankiewicz ten mór musi przebić !!! Nie ważna jest partia ,waźny jest człowiek a najważniejsze w tym konkretnym przypadku są dzieci ,ale żeby to nie była karta przetargowa .W tym konkretnym przypadku aby te dzieci nie były najbardziej zaopiekowane w kraju
Drodzy grupowicze proszę sobie pisać co tylko chcecie na mój temat ale ryja to możecie wycierać o własne dzieci a nie o moje bo taka sytuacja nie miala miejsca nie wiem co jeszcze jestescie w stanie wymyślić ale chciałbym wam oznajmic że sprawa trafiła na policję pozdrawiam
No w sumie to bardzo dobrze się stało, że trafiło to na policję, będzie nadzieja dobrego zbadania sytuacji i wydania opinii czy wszystko jest w porządku..?
Może policja odda do sądu a sąd powoła biegłych psychologów oraz odpowiednie placówki, które zobaczą czy warunki życiowe, psychologiczne,opieka jest wystarczająca dobra dla dzieci, powtarzam dla DZIECI nie dla dorosłych bo dzieci tutaj są najważniejsze.
Wystarczy zsumować dochody w danej rodzinie, zobaczyć warunki panujące dla dzieci i wtedy można zobaczyć czy otrzymywane pieniądze podatników 500+ czy nawet 2500+ są marnotrawione np fryzjer, kosmetyczki itp itd.??
Takie sytuacje są u wielu rodzin w Polsce, tylko to jest nie do końca respektowane od organów nadzorujących jak np MOPS….?!
I znowu coś się dzieje, dzieci w domu opowiadają a dorośli zaprzeczają. Drodzy rodzice może trzeba zbadać stan powietrza w Zawadzie, bo nasze dzieci halucynacje mają.
Ludzie proszę was obejrzcie sobie to posiedzenie i zobaczcie jak się zachowuje pani Klimas. Nie macie pojęcia co tam się dzieje w szkole a komentujecie. Zobaczcie jak ta pani klimas zachowuje się w stosunku do członków komisji i innych. Jedynie radny Maskankiewic folozofuj który mieszkał całe życie po sąsiedzku z nią dopóki się z rodzinnego domu nie wyprowadziła a do dzisiaj po sąsiedzku z Matką jej mieszka więc nie dziwię mu się. W pewnym. Momencie on sam już na tą kobietę patrzył jak na szalona bo ona przekrzykiwala innych. Nie potrafiła wysłuchać tylko przerywala i pod nosem komentował.a, rękoma ma hala gestykulowala. . To jest karygodne że pedagog tak się zachowuje w urzędzie na posiedzeniu komisji. Ja jestem bezstronna i nie uczę w Zawadzie ale zobaczcie jak ona się zachowuje w takim miejscu a jak się zachowuje Dyrektorka.alkowite przeciwieństwo.. Broni się kobieta i odpowiada na pytania gdy ma udzielony głos. Śledzę ta sprawę od początki i wyobrażam sobie jak mogła się pani klimas zachowywać wtedy na korytarzu gdy się klocily. Pozdrawiam i życzę obiektywizmu.
No właśnie, widać do jakiego stanu doprowadziła nauczycielkę, pani dyrektor.
Albo brak chłopa tak długo ???.
No nie każdy jednak myśli fujarą jak ty zboku Mieszkańcu 600lecia
Pen… Ładna ksywa ???. Wracając do meritum…. Ale ona nie ma fujary… Mam nadzieję ???.
Choćby miała to co?
Zazdrościsz? 🙂 🙂
Pewnie tak bo chyba tobie jelito się domaga i masz takie myślenie 🙂
Pozdrawiam cię cioto mieszkaniec600
Gimbaza mentalna!
Trzeba umieć ocenić zachowanie – widzę tu tylko dwie możliwości: 1 – błędna ocena zachowania, 2 – popleczniczka burmistrza i osoba nielicząca się z dobrem dzieci skoro nie widzi, że sprawę trzeba rzetelnie wyjaśnić a nie zamiatać pod dywan – liczy się istota sprawy a nie jak kto zachowuje się na sesji, gdzie jest zupełnie specyficzna sytuacja i dużą rolę grają emocje – zwłaszcza widać to u pani dyrektor (gestykulacja)
Logik emocje grają duża role na sesji a w szkole już nie? U jednych mogą występować. A drudzy to poplecznicy burmistrza. Logik ty debilu!!! Gratuluję podejścia i tłumaczenia klimasowej ?.
Naucz się czytać ze zrozumieniem – najpierw zastanów się kogo dotyczy komentarz, potem kogo usprawiedliwiam co do zachowania, a potem wybierz się na kurs logiki i kultury.
No i picie wody prosto z gwinta,a kubki stały…
Zenonie toż to trik psychologiczny, aby zebrać myśli w kupe 🙂
Po co jej kubek jak ona już piła z pustej butelki tak nią nerwy targały
Twoja uwaga jest bardzo obiektywna ale chyba tylko wobec siebie. Fakt emocje są duże ale nie pomyślałaś że tutaj to dyrektorka górą ponieważ ma wsparcie burmistrza , przewodniczącego , rady i uważam że zaprzyjaźnionych nauczycieli i rodziców. Nauczycielka bez takiego wsparcia. Gdyby tu miał być
obiektywizm dyrektorka powinna być na urlopie odsunięta od obowiązków A gmina z Burmistrzem na czele który ewidentnie jest stronniczy z błogosławieństwem pożal się Boże prawnikiem twierdzącym że gmina nie jest organem prowadzącym dla szkoły podstawowej. Jak można uznać za bezzasadną skargę. Skoro mówi się że dobro powraca mam wielką nadzieję że osoby które piszą ten scenariusz spotka przynajmniej to samo co zgotowali dla tej kobiety. Fortuna kołem się toczy i ludzie ludziom gotują ten los. Mnie już Was nawet nie jest żal bo jak widać podłość ludzka nie zna granic.Ale też macie dzieci i nie zawsze będziecie na świeczniku każdemu według zasług życzę z całego serca….
Do czego dochodzi w tej gminie radni a raczej bezradni łapy podnoszą za jeden chce wyjaśnienia sprawy zgrozo żałuję jednego ze poparta została kandydatura moja na burmistrza i pewna radna ale człowiek człowiekiem… Skoro już sam burmistrz sięga do wycofania skargi szok porażka P. Bauer mogłaby się ta sprawa zająć kompetencje ma a P. Szlęk niech nadal pokazuje jakie buble są w gminie!! Brawo dla rodziców za odwagę nie znaczy że jest was mało ale bynajmniej bronicie swoich dzieci!!! Panie Maćku jedyna nadzieja w Panu reszta radnych brak słów poplecznictwo straszne!!!
Jasmina kopni się w czoło. Dyrektorka odsunięta??? Powiedz kim Jesteś to Ja pójdę złożyć skargę że mnie źle traktujesz i wyzywasz i niech cię odsuna z pracy. Boze jakim trzeba być imbecylem żeby mieć takie podejście. Przecież pomowic kogoś łatwo. Ktoś pisał że sprawa od początku na policji i też cisza więc chyba coś jest na rzeczy że to pomówienia. Najpierw trzeba wyjaśnić sprawę. Nawet jak burmistrz jest po stronie Dyrektorki to policja chyba nie jest po czyjejś stronie i przeprowadza sprawę bezinteresownie. Chyba że zaraz jakiś debil napisze ze policja przekupiona.
Jasmina 2 popatrz w lustro znajdziesz tam debila i imbecyla A na koniec stuknij się w łeb puk puk puk puk….. to echo czyli zwojów mózgowych nie stwierdzono i tym to sposobem wpisujesz się jako członek ciemnej Rady i jej zagorzały zwolennik
Słusznie Pani się wyraziła -broni się pani dyrektor .Pani Nauczycielko niewinna osoba niema potrzeby się bronić bo prawda zawsze się obroni
Kazano pani nauczycielce zrobić ten wpis to go zrobiła ,w piątek pójdzie do spowiedzi i sumienie czyste a wzamian może jakaś podwyżka i tak to działa w tym grajdole z wielkimi ambicjami co niektórych
Dyrektorka się broni ? Odpowiada na pytania gdy ma udzielony głos ? Obejrzyj że zrozumieniem w jakim tonie odpowiadała radnemu Maćkowi ? wręcz Go atakowała,że śmie zadawać Je pytania !
Belfrowa masz absolutnie rację,też mnie to zszokowało ,Pan radny do tej pani zwraca się pani dyrektor ,a ta pani odwrotnie ani razu panie radny tylko pan , jak gdyby chciała pokazać swoją wyższość !!!!
Szanowna Nauczycielko111, każdy jest czyimś sąsiadem, wójkiem, dziadkiem… czy podwładnym, co nie oznacza, że należy stać murem za tą osobą wbrew własnym przekonaniom. Znam obie Panie i na 100% jestem pewna, że do tego incydentu między nimi doszlo. Pani dr. się broni przecząc wszystkim zarzutom, ale prawda jest inna. Faktem jest, że dają dowód, iż obie nie powinny pracować na tych stanowiskach. Pani dr. nie panuje nad swoimi wybuchami, czego wielokrotnie byłem świadkiem. Dzisiaj na bank na prochach uspakajających. Pani Klimas równie niezrownoważona. Cieszę się, że wyszła taka sytuacja na jaw, bo może obie nauczy to jakiejś
ogłady, chociażby z obawy przed utratą stołka. Niemniej jednak wstyd jak cho… a.!!!
Wstyd ? A co z dziećmi powierzonymi im ?
Witam ja miałam synka w tej szkole i wierzę w to co tam się dzieje w miarę szybko zabrałam dziecko z tej szkoły i współczuję innym rodzica co muszą podsyłać tam swoje dzieci teraz syn jest już dorosły i wiem że to była dobra decyzja
Dzięki Bogu że w tej szkole i żadnej innej nie muszą się uczyć moje dzieci w tej Gminie Żarki
Te 3 matki to jakaś porażka. One chyba dopiero jak obejrzą to posiedzenie to zobaczą o co mają pretensje. Najpierw źle że Dyrektorka zła a potem ze za dobrą to orzekupuje dzieci. PATOLOGIA JAK KTOŚ NAPISAŁ WE WCZEŚNIEJSZYCH ARTYKUŁACH.
Ziomek Żarczanin wstyd mi za Ciebie za Twój wpis obrażający matki
Przeraża mnie fakt że pani Jeznach będąc świadkiem podobnej sytuacji podpisuje taką petycje. Co mamy o niej myśleć teraz? Panie Pompa proszę porozmawiać z córką na ten temat i poprosić o szczerość.Bo na razie to próbuje pan wszystkich zakrzyczeć nie znając faktów.
Jezu człowieku pompa zakrzyczec bo powiedzial 2 zdania w obronie corki??? Ty oglądałeś posiedzenie kto tam darl mordę??? Trochę obiektywizmu. Dla mnie to mogą ich wszystkich w tej szkole wymienić ale patrząc na komisje aż mną targalo, że pozwala na takie zachowanie tej klimas.
to teraz pomyśl jak to wygląda w szkole na korytarzu i co widzą dzieci. Takie tu są praktyki. TU potrzeba opanowanych nauczycieli i dyrektora a nie rozhisteryzowanych bab. Jak można powiedzieć że ktoś jest bezstronny skoro podpisuje cokolwiek opowiadając się po jednej ze stron. O to chodzi z panem Pompą
najwyraźniej mamy nowe pojęcie bezstronności
gość masz rację. Wypieprzyc je obie i będzie spokój. Ale na milosc Boska pisać że klimas owa aniołek a Wyporska szatan? Gdzie tutaj sens i logika. Jeszce w sprawę Dyrektorki i nauczycielki włączać Bogu ducha winna pompowa bo jej tatuś jest w radzie. Wstyd żeby się dziewczyny czepiać. Co ona jest winna? Ja napisałem wcześniej wypieprzyc je wszystkie i wtedy też nie będzie pasowało.. Jedna matka chyba na plakatach wyborczych z Panem. Szlekiem była a teraz nagle skargę składa. To jest grubymi nićmi szyte. Wiem że piszą tutaj jedne i te same osoby i dlatego trzeba stąd znikać bo tutaj brak argumentów. Pompa to pompa tamto. I co z tego że pompa jest w tej radzie. I że to jego córka. Ciekawe który ojciec by siedział tak spokojnie jak pompa i słuchał tych bzdur na temat swojej córki. Pewne rzeczy są nieetyczne.
Żarczanin nazwisko zwykle pisze się z dużej litery ,mimo iż ktoś Ci się nie podoba ale taka jest zasada
Szanowny Gościu,
otóż podpisałam się pod pismem, które mówi, że szkoła jest bezpieczna, dzieciom nie dzieje się krzywda, a nauczyciele pracują i uczą tak jak należy. Czy to jest stronniczość? Nie byłam świadkiem nagannego zachowania Dyrektora Szkoły, a także nie widziałam żadnej szarpaniny, stąd mój podpis pod oświadczeniem skierowanych do komisji.
Życzę miłego dnia.
Co do nauczycieli zgodzę się z panią, nie można im nic zarzucić. Podziwiam ich za cierpliwość bo dzieci są różne. Co do pani dyrektor, możemy polemizować. Była taka sytuacja która, delikatnie mówiąc, mnie zszokowała. Była tam pani razem ze mną. Widziała i słyszała to co ja. Rozmawiałyśmy o tym. Jeśli to było mormalne zachowanie to już nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Pozdrawiam
Jaka bezpieczna szkoła, skoro dziecko chce samobójstwo popełnić. Proszę zrobić sobie rachunek sumienia.
Szanowny Gościu,
otóż podpisałam się pod pismem, które mówi, że szkoła jest bezpieczna, dzieciom nie dzieje się krzywda, a nauczyciele pracują i uczą tak jak należy. Czy to jest stronniczość? Nie byłam świadkiem nagannego zachowania Dyrektora Szkoły, a także nie widziałam żadnej szarpaniny, stąd mój podpis pod oświadczeniem skierowanym do komisji.
Życzę miłego dnia.
Kłamać też pani potrafi jak taka jest bezpieczna szkoła jak zaklamanie w niej to gratulacje
Klaudia Jeznach pani nie usprawiedliwia młody wiek jest pani podobno wykształconą osobą mając więc na uwadze fakt że pracę zawdzięcza pani konfidencji tatusia słuszniej byłoby milczeć i nie wypowiadać się skoro nic w tej sprawie pani nie jest wiadome. Lecz skoro na początku swojej kariery zawodowej korzysta pani z szemranych możliwości tatusia to tylko słabo świadczy o pani inteligencji i kwalifikacjach…
Haha czyli rozumiem że lepiej po studiach być na bezrobociu!? Bo jeśli ojciec w radzie to córka już nigdzie pracować nie może bo będzie ze załatwione. Z tego co wiem to ona studia zrobiła zanim Pompę wybrali. Szkoda czasu na te wpisy. Pani Klaudio gratuluje doktoratu bo co niektórzy muszę się w życiu dużo jeszcze uczyć albo już dawno przestali i dlatego zazdroszczą krytyką
Rzeczywistość ogarnij się pisz na temat a nie broń Pana Przewodniczącego Pompy i wyżej wymienionej córki tegoż pana bo to jest bardzo stronnicze
Pani Klaudio jest pani młodą wyksztalconą Osobą w to nie wątpię wie pani jaka jest prawda w tej szkole proszę powiedzieć prawdę niech pani nie idzie w zakłamanie jak inni niech pani nie zniżka się do tak niskiego poziomu człowiek tak inteligentny ma sumienie to tylko dzieci one najbardziej cierpią mam nadzieję że pani dzieci nie będą musiały doświadczyć czegoś takiego
Pompy córka jest dorosła i sama decyduje o swoich zachowaniach, ale broniąc córki to zachowuję się jakby była nadal dzieckiem, to widać gołym okiem co chłopa boli, boli go hejt i aż wpada w rezonans ruchowy…?!
Najlepsze jest to że Pana Pompę boli sumienie jak ktoś krzywdzi jego dorosłą córkę i to jest normalne i zrozumiałe ale jak ktoś krzywdzi świadomie nasze małe dzieci to Pana Pompę czy innych radnych już to nie interesuje wstydzę się tego że mieszkam w tej gminie pod nadzorem takiej władzy
Pen, masz rację. Radny – przewidniczący pokazuje swoje słabe punkty. Jak to mawiają: “Każdy łańcuch jest tak mocny, jak jego najsłabsze ogniwo”
Dario krzykaczki się spisały ?bo ogolnie to show na niskim poziomie?
Jakie krzyżaczki. Te 3 porażki chyba ???
brono -kamera Cię pokazała ,telefon cały czas na wglądzie Za co ci płacą ty leniwa apodyktyczna osobo kolejna dyr
Dziwi mnie fakt że były tam osoby które odpowiadały wcześniej o tej sytuacji i nagle dostały amnezji
To są sklerotycy znają prawdę i zapominają skleroze wylecza jak coś strasznego się jeszcze wydarzy
Jeden Bruno dyrektor ma zatwardzenie jak mówi a drugi patrzy w smartfonie oglądając siebie live,
Ja pierdziele co za celebryci a dziś już Brunonku jest piąteczek piątunio więc powiedz kobicie niech skoczy po grandsa, bo po alkoholu gadasz jak pojebany na imprezach !!!?? :-* ;-*
To co się dzieje na komisji pod przewodnictwem Labochy to jakaś szopka , czy ten pseudo radny się nie słyszy , on się nie nadaje nawet owce wypasać , a pani dyrektorka to jest tak nerwowa że nie wiedziała co robić z okularami tak impulsywny człowiek nie może pełnić tak odpowiedzialnej funkcji w szkole , widzę że pseudo komisja nie poradzi sobie sama wię to jest temat dla UWAGI TVN .
A mnie ciekawi co na to nasz pan i władca- burmistrz.
Ponoć leży na plaży w innej szerokości geograficznej
Burmistrz zwyczajnie uciekł wiedział że się wyda kto nakazał wycofać skargę nauczycielce
Panie Burmistrzu jak panu nie wstyd ?wyjechac zostawiajac ten smród
Nikt nie chciał udzielić głosu pani klimas to musiała się jakoś dorwać do głosu
Ta komisja to jakiś żart większość rodziców doskonale wiedzą co się dzieje w tej szkole każdy z nich zna prawdę o p dyrektor ciekawy jestem co im obiecano za składanie fałszywych zeznań ja też chodziłem do tej szkoły i wiem co pani Ania potrafi gratuluję tym rodzicom jaki przykład dają swoim pociechą chylę czoła pozdrawiam
Panie Burmiszczu ma pan problem z Dyrektorka jak ja pan zwolni bedzie pan rzalowal takiej wiernej donosicielki i obraczyni a co tam z taka Basia morzna ja wyrzucic na zbity leb a WYPORSKIEJ dac jeszcze nagrode za chamstwo a naszym RADNYM pogratulowac ze maja sierce jakby Papy Lalunia byla w tarapatach to on by pokazal Burmiszczowi gdzie mu nogi wyrosly a nie byloby tak wesolo wszyscy macie dzieci kto by sobie pozwolil zeby niszczyc drugiego czlowieka i tak upodlic poprostu doprowadzic do kresu wytrzymalosci wspuczuje Radnym bedziecie z tym zyc powodzenia w dzwiganiu lapek bo wam za to placa czy to prawda czy nie POZDRAWIAM WASZE SUMIENIA
jedyna radna z suliszowic co obiektywie patrzyła na całą sprawę , a p.Klimas nie zna zasad grzecznościowych porażka !!!!!!!!! jak ona może uczyć dzieci takim krzykiem ktoś się powinień tym zająć!!!!
Radna z Suliszowic ? to jakaś żart ?
CHŁOP SIĘ W GROBIE PRZEWRACA oglądając i czytając co się tutaj dzieje i co ona wyprawia na stare lata.
Suliszowice poprzednia radna niemota a ten obecny koczkodan to do ZOO się nadaje małpy straszyć ,chyba kumpelka z panią derektor że jak lwica ją broniła ,a podobno mieszka w okolicy od niedawna jak sama wspomniała ,jednym słowem ta radna gada od rzeczy ,kolejny przydupas pana burmistrza
Wyglada to tak jakby komisja odgórnie wiedziala co ma robić. No i co mialo być to było. Premie pewnie dostaną za swą wierną pracę. A Pani radna z Suliszowic powinna się ze wstydu spalić. Chyba Pani nie wie na czym polegają obowiązki radnego. Szanowna Pani zostala Pani wybrana przez naród po to by być przedstawicielem danej społeczności i działać w interesie tych ludzi a nie w interesie gminy. Nie zrobiła Pani nic żeby wyjaśnić tą sprawę.
Pani radna Cichoń to człowiek bez względny bierze kasę i w nosie ma ludzi za których poniekąt ponosi odpowiedzialność ale kasa w kieszeni to po co jej wyborca najwarzniejsze że jej dobrze może dyrektorka zaprosi na darmową wyrzerkę w ramach podziękowania może się podzielą kasą ze sztandaru ktorą zebrała od rodziców kto wie
Dobry watek; to ile było tej kaski i jak została rozliczona ?są jakieś dane ?
Z całym szacunkiem ale jak ktoś taki jak, pan Jakub Grabowski sprawuję tak wysoką funkcje jak dyrektor ZEAOS w Żarkach ?!
Obiektywnie rzecz biorąc podczas wypowiadania się, bije od niego straszna niepewność w wypowiedzi .. Głowa skierowana w dół, świadczy tylko o tym jak szanuje swoich wyborców ( zgromadzone panie z tylu sali), a przecież to dzięki ich głosom uzyskał mandat do powiatu.
Nie widać u niego żadnej charyzmy.. Siedzi jak by tam musiał być za karę.
Jest także w powiecie, czy tam też ma taki stosunek ? Bo jeżeli tak, to świadczy to tylko o tym że, brakuję w naszej gminie osób które walczyły by o dobro mieszkańców.. I są wybierani tylko z tego względu że, raz się dostali i są w komitywie z obecnym burmistrzem .
Pozdrawiam.
Następny imbecyl teraz się Grabowskiego czepia. ???. Gość widzisz tutaj sens??? To jest właśnie to o czym pisałem. Tutaj jest polityka a nie chodzi o prawdę. ???. Sprawa o skargę a temu nie pasuje że Grabowski głowę opuszcza ???. Jaki tutaj związek.
I ot cała prawda , Co można wymagać od niektórych radnych ,którzy są bez wykształcenia jak pan dyrektor,radny powiatowy zachowuje się jakby się czegoś bał,wstydził jego wypowiedzi są tak anemiczne,ciche jak przy konfesjonale w kościele aby nie słychać było jego grzechów
Mam nadzieję, że kiedyś Kubusia dorwie TVN lub Polsat, zapyta niewygodne pytania i puści to na żywo
Chciałbym zobaczyć jak odpowiada choć też mam nadzieję, że puszczą też ten smród jak narobi w gacie ze stresu…co myślicie o tym?
Ogladalem ta komisje czy ta pani w czrnej sukni to aktorka? przeciesz ta osoba nie jest zupelnie zrownowazona
Boze ta osoba uczy też nasze dzieci
Wynik komisji był od początku ustalony w to to chyba nikt nie wątpi to żadne zaskoczenie tylko skoro na komisji było powiedziane że nie są w stanie określić kto mówi prawdę a kto kłamie to dlaczego skarga uznana była za bez zasadna
Przeciez na tym nagraniu wszystko czarno na białym widac, pani nuczycielka krzyczy, maha rekami, obraza wszystkich po kolei, dyrktorka odpowada, chociaz sama nie bardzo wie na co, pan radni zadaja jakies pytania nie wiadomo o co mama nie wie na jakie zajecia chodzi jej dziecko , jedna skarga od rodzicow na pania Klimas, druga od rodzicow na dyrektorke, jakies oskarzenia nie wiadomo o co cyrk
Droga pani ja doskonale wiem jakie zajęcia i kiedy mają moje dzieci gdyż jestem codziennie w szkole to pani dyrektor nie wie którzy uczniowie uczęszczają na jej zajęcia owszem takie zajęcia odbywają się w czwartej klasie ale zapewniam że mój syn na te zajęcia nie uczęszcza bo te zajęcia wyrównawcze niczego dobrego nie wprowadzają
PANIE DARKU sprawa musi byc wyjasniona prosze pokierowac sprawe d0 Uwagi morze Telewizja szybciej rozwiarze i dzieci nie beda na to patrzec i sie bac isc do szkoly powinna byc kontrola zewnacz i wszystko zbadac nawet od kuchni do sierotkow czystosci pozdrawiam
A gdzie w tym przypadku Burmistrz był czy gdzie się chowa przecież padły mocne słowa
czemu na pytanie Pani ani Pana przewodniczący komisji Radny Labocha nie odpowiedział gdzie jest Burmistrz
gdzie jest jego zastępca żeby odpowiedzieć na proste pytanie
co robił na komisji Pan Pompa przecież on nie jest w tej komisji , dlaczego zabierał głos
radny z Wysokiej dlaczego sie wypowiada skoro narzeczona pracuje /pracowała czy jest obecnie na urlopie czy tez chorobowym się wypowiada dlaczego te osoby nie są odsunięte od sprawy
czy Pani dr Wyporska ma zastępce u siebie w szkole jak słyszeliśmy w dniu kontroli z kuratorium zasłabła /widać że ta kobieta GRA tylko co za interes w tym wszystkim ma nasz Burmistrz Podlejski
TU POWINNI ZADZIAŁAĆ LOKALNI WYBRAŃCY PIS MAJĄ W KuRATOrium swojego czleka
mają tu na nagraniu dowody przekupstwa można tak nazwać że burmistrz byl u pani 1 dzien przed komisją skarg aby ta nauczycielka wycofała skargę na wspaniałą pania dyrektor to nie przystoiii burmistrzowi naszego miasta
Pisiory żareckie chciały przejąć władzę ale okazały się prochem marnym na komunistyczno-peowski beton. Tego i atom nie ruszy ale jest nadzieja że sami we własnym g… się umoczą??
No właśnie co na to PIS. Dlaczego nie wspiera swojego radnego? Mając taką władzę nic nie robi?
A nasz Jakubek to rano śniadanka nie jadł i na pusty brzusio był w pracy bo widać było że albo zmęczony albo wykończony i nie miał siły głośno mówić jak np Pumpa ale już niedługo to teściowa śniadanko uszykuje do pracy .
No nic dziwnego, Jakubek po nocnych manewrach jest wykończony a za karę żona kanapki z pasztetem nie zrobiła….
?
żona sama dobrze wiem, że nie potrafi sobie poradzić w takich warunkach domowych bo całe życie kanapki miał zrobione…!? 🙂
No cóż poradzić, niektórzy wyssali charyzmę z mlekiem matki, niektórzy ojca?!
Świetny scenariusz do filmu Miś 2. Pompa sprzedawczyk wręcz Judasz zrobi wszystko aby spodobać się burmistrzowi dla swojej kariery. Grabowski to samo, mówi tak cicho aby go nie usłyszeć a w tej sprawie nie robi NIC co mogłoby uratować oświatę w Żarkach. Wszystkim wiadomo, że pani dyrektor jest osobą niezrównoważoną emocjonalnie i obrona tejże osoby musi być z urzędu dla dobra gminy. Brawo dla MAĆKA MAŚLANKIEWICZA. za dochodzenie prawdy. Brawo dla Basi Klimas za odwagę. Brawo dla trzech rodziców za walkę o dobro dzieci.
Reszta to wielkie G….Wstyd mi za taką władzę gdzie prawda zamiatana jest pod dywan. Wstyd mi za tych ludzi którzy nie wiedzą ci to jest GODNOŚĆ LUDZKA.
Podpisuję się pod tym scenariuszem. Bardzo proszę to sprawdzić
A czy w tym urzędzie jest zastępca skoro nie ma burmistrza.
No właśnie ,pan burmistrz wyjechał i to ma gdzieś !!!!! Ale jest chyba zastępca ?Ta gmina żądzi siè własnymi prawami ! Ale wyjechał ale ma zastępcę
No przecież siedzi nowa pani sekretarz, godne lecz ciche zastępstwo 😉
Edek, dobra wypowiedź i spostrzeżenia, ten stołek był już ustawiony a Pani Barbara podobnież celowo wcześniej nie odeszła na emeryturę!!!!?? 🙂
życie kolego, nie dzieje się nic przypadkowo a tym bardziej w Żarkach!??
to w tej przychodni zdrowia co pani dyrektor zasłabła to było pod publikę czyli ta pani co tak często arogancko molestowała na komisji te niewinne okulary to umie grać na żywca żeby się bać kontroli i do takiej kompromitacji się posunąć wstyd pani dr nam pani przynosi jaki pani daje przykład pani się niczego nie boi bo za panią murem pan burmistrz i cała jego spółka oprócz jednego pana pod tym godłem co siedział nie mówię o tym co w sweterku był
pan Pompa na fejsie ma ciekawe zdjecie ale to zwykły sprzedawczyk powiedcie które grabie grabia od sie
W radzie poza jednym radnych to chyba sami sprzedawczycy. Przynajmniej tak wynika z ich wypowiedzi.
Ja mam propozycję może weźmiemy taczki i wywieziemy trochę tego gnoju z gminy trochę świeżego powietrza się do urzędu dostanie co wy na to
Raczej sanki ?!
Pani Dyrektor gdzie pani pracownice z kuchni robily zakupy na wyrzywienie dzieci czy nie u p filipkiewicz co pracuje w szkole a jej marzonek ma sklepy i przeznacza towar nie najlepszej jukosci a dzieci wszystko przetrawia p filipkiewicz jest kolerznka dyrektorki obie siebie warte rano uczy dzieci a popoudniu u meza w sklepie w sklepie z alkocholem naprawde czy tak morzna zeby dzieci kojarzyly ponia ktura uczy w szkole prosze sprawdzic przeciez burmiszcz o tym wszystkim wie cheba ze nie widzi
Pal licho zakupy ale czy to prawda że pani k za darmo jada w szkole obiady od lat i nie płaci za to?! Czy to nie pieniądze rodziców? Kiedyś się podobno z Panią F poklocily o to bo pani F opieprzyla Panią K że nie płaci a je od lat za darmo.
Ewidentnie widać, że organ prowadzący szkołę działa niewłaściwie:
– nie chce wyjaśnić sprawy – jak jest skarga to trzeba zbadać sprawę pod kątem skargi, a nie rozpatrywać rzeczy niemających nic wspólnego ze sprawą
– dlaczego komisja rozpatruje jakieś głosy i podpisy popierające panią dyrektor – jak ktoś jest zadowolony to niech się cieszy i nie zawraca głowy – to że ktoś jest zadowolony nie znaczy, że inni muszą mieć takie samo zdanie i to nie świadczy, że zachowanie opisane skargą nie miało miejsca – trochę logiki “szanowna” komisjo
– wypowiedzi i argumentacja członków komisji moim zdaniem świadczą, że są adwokatami pani dyrektor w domyśle pana burmistrza, który zamiast zgodnie z obietnicą daną nauczycielce przy wycofaniu skargi rozwiązać sprawę należycie, czyli wyjaśnić i zastosować odpowiednie działania prawne, też jest adwokatem pani dyrektor
– jak córka pana radnego jest taka bezstronna to dlaczego podpisała listę poparcia pani dyrektor?
– kto był inicjatorem listy poparcia pani dyrektor, która w przypadku skargi złożonej w konkretnej sprawie nie ma znaczenia – to nie jest ocena pracy pani dyrektor za ileś lat, tylko skarga opisująca konkretne postępowanie
– komisja powinna zweryfikować informacje, które może – skoro jedna pani mówi że nauczycielka dzwoniła do niej a ta nauczycielka mówi, że nie dzwoniła to dlaczego nie zobaczyć bilingu – oczywisty sposób na zweryfikowanie, kto mówi prawdę
– komisja nie może przesłuchiwać dzieci bo nie jest sądem, ale nie ma w Polsce prawa zakazującego rozmawianie z dziećmi, jeżeli opiekunowie prawni wyrażą zgodę i same dzieci , może porozmawiać i zadać określone pytania np. bezstronny psycholog – a co na to nasza Konstytucja? Art.72 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej:
1. Rzeczpospolita Polska zapewnia ochronę praw dziecka. Każdy ma prawo żądać od organów władzy publicznej ochrony dziecka przed przemocą, okrucieństwem, wyzyskiem i demoralizacją.
3. W toku ustalania praw dziecka organy władzy publicznej oraz osoby odpowiedzialne za dziecko są obowiązane do wysłuchania i w miarę możliwości uwzględnienia zdania dziecka.
Samorząd gminny jest organem władzy publicznej – ale skąd to mogą wiedzieć radni?
– organ prowadzący szkołę, czyli gmina (burmistrz jako organ wykonawczy gminy) moim zdaniem łamią prawo oświatowe czyli ustawę Kartę Nauczyciela: art 85t ust. 2. Dyrektor szkoły zawiesza w pełnieniu obowiązków nauczyciela, a organ prowadzący szkołę – nauczyciela pełniącego funkcję dyrektora szkoły, jeżeli wszczęte postępowanie karne lub złożony wniosek o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego dotyczy czynu naruszającego prawa i dobro dziecka.
CZYTAM JESZCZE RAZ ZE ZROZUMIENIEM – JEŻELI POSTĘPOWANIE DOTYCZY CZYNU NARUSZAJĄCEGO PRAWA I DOBRO DZIECKA – DYREKTOR W MOMENCIE ZŁOŻENIA SKARGI POWINIEN BYĆ NATYCHMIAST ZAWIESZONY -USTAWA MÓWI WYRAŹNIE – WYSTARCZY ZŁOŻYĆ WNIOSEK DOTYCZĄCY CZYNU NARUSZAJĄCEGO PRAWA I DOBRO DZIECKA, NIC NIE TRZEBA UDOWADNIAĆ – USTAWA NAKAZUJE TAKIE DZIAŁANIE ORGANOWI PROWADZĄCEMU!!! JEŻELI KTOŚ MA WĄTPLIWOŚCI TO RODZICE POWINNI ZŁOŻYĆ PISMO, NAZWAĆ JE WNIOSKIEM o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego dotyczącego czynu naruszającego prawa i dobro dziecka. I GMINA MUSI ZAWIESIĆ DYREKTORA SZKOŁY
– a gdzie tu PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ?, gdzie kurator oświaty z PiS, gdzie wojewoda z PiS nadzorujący prawo na terenie województwa, gdzie radni z regionu PiS w powiecie i w sejmiku wojewódzkim, gdzie posłowie i gdzie rząd, minister edukacji?
– a gdzie tu pan radny Świerdza. który na poprzedniej sesji obiecywał, że zajmie się sprawą nawet jak zgłosi się do niego jedna osoba, a tu zwróciło się kilka osób nawet na piśmie a pan radny odrzucił sprawę i nie chciał się nią zająć, jak widać zajął się w ten sposób, że sprawę odrzucił, brawo radny i radni
– uwagi te nie dotyczą tylko jednej osoby ze składu komisji, chyba nie trzeba mówić której
– jak przychodzi co do czego to dzieci głosu nie mają a niby jest i Konstytucja, i konwencja o prawach dziecka i Rzecznik Praw Dziecka itp.itd.
co powie na to nasz Burmistrz gdy wróci z JEROZOLIMY sprawa nie zakończona czyli komisje będą dalej ,kto za to płaci
czy ci radni co nie są w pracy maja to jakoś rozliczane że są na komisji cz pobierają w całości dniówkę
Wszyscy pojadą na szkolenie?! Braki edukacyjne można uzupełnić, ale z inteligencją już gorzej.
Moje dziecko chodzi do tej szkoły opowiadalo o wydarzeniach i zachowaniu Wyporskiej w szkole rozmawiałam wielokrotnie z rodzicami o tym co się tam dzieje wszyscy utwierdzali mnie w przekonaniu że dyrektorka nie panuje nad swoim zachowaniem a oglądając nagranie twierdzą jaki to dobry pedagog czy rodzice tych dzieci zdają sobie sprawę w jaką patologie wpędzają swoje dzieci myślałam że normalny rodzic chroni swoje dziecko przed złem a nie namawia do kłamstwa wstyd mi za takich rodziców i jak świat ma być lepszy skoro rodzice nie mają na celu dobra własnych dzieci gratuluję tolerancji
Rodzice czy wy macie jakieś współczucie dla swoich dzieci czy wam naprawdę zależy na ich dobrym wychowaniu bo mnie się wydaje że gdzieś po drodze zapomnieliscie o tym co najwarzniejsze edukacja honor godność i przyzwoitość nie kłamstwo obłuda i cynizm może ktoś z was kiedyś zrozumi że dyrektorka wam tego nie kupi w żadnym sklepie
CZYLI PANI dr WEDŁUG PRAWA POWINNA BYĆ ZAWIESZONA KTO MA TO ZROBIĆ CZY TA SZKOŁA MA ZASTĘPCE dr
DO DYMISJI POD GŁOSOWANIE POWINIEN PODAĆ SIE dr DYREKTORÓW TEN CICHO MÓWIĄCY CHYBA NIE BYŁ NA SZKOLENIU ŻEBY MÓWIĆ GŁOŚNO I WYRAZNIE TAK JAK TO ROBIĄ TO OBECNI PRZEWODNICZACY WSZYSTKICH KOMISJI.
Jak nie doslyszysz to popros redaktora i lepszy sprzed mikrofon kierunkowy ?bo nie kazdy lubi glosno krzyczec pod publiczke jak czyniła to wczoraj ta chyba mające problemy emocjonalne nauczycielka ?
Bruno, no bez przesady, żeby jęczeć coś pod nosem… Orator PIERWSZA KLASA!?!
bruno prawda boli czy ty też masz układy z obecną władzą mnie się wydaje ,że na pewno do wyjaśnienia sprawy dr A. Wyporska powinna być zawieszona nabrała by dystansu do obecnej sytuacji a tak na marginesie gdzie można sie dowiedzieć doczytać czy Pani Wyporska ma zastępcę
to do ciebie bruno pytanko taka malutka prośba a jak nie wiesz to zapytaj o to dr Grabowskiego i nas uswiadom
Dżem pisze:
11 stycznia 2019 o 10:29
Jeden Bruno dyrektor ma zatwardzenie jak mówi a drugi patrzy w smartfonie oglądając siebie live,
Ja pierdziele co za celebryci a dziś już Brunonku jest piąteczek piątunio więc powiedz kobicie niech skoczy po grandsa, bo po alkoholu gadasz jak pojebany na imprezach !!!?? :-* ;-*
2 0
WITAM. Poziom intelektualny i merytoryczny WSZYSTKICH uczestników posiedzenia komisji – KATASTROFA. Nauczycielka i rodzice składający skargę – BRAK MERYTORYKI I DOWODÓW.
Oświadczenie rodziców popierających Panią Dyrektor – OBŁUDA. Oświadczenie nauczycieli popierających Panią Dyrektor podpisane wyłącznie przez nauczycieli będących na początku ścieżki awansu zawodowego na zasadzie – NIE PODPISZCIE, TO JA WAM DAM AWANS. Wyjaśnienia Pani Dyrektor – OBŁUDA DO N-TEJ POTĘGI. Ogólnie wiadomo jest, że Panie Dyrektor ze względu na swój „żywiołowy temperament” – RÓWNIE SPRAWNIE POSŁUGUJE SIĘ LITERACKĄ POLSZCZYZNĄ I ŁACINĄ PODWÓRKOWĄ. Komisja – Z OFIARY ZROBIŁA WINOWAJCĘ NA ZASADZIE (porównanie) „dziewczyna została zgwałcona, bo przyszła na dyskotekę w krótkiej spódniczce i ostrym makijażu”. Jedyny pożytek z tej sytuacji – Pani Dyrektor będzie się musiała kontrolować, mieć oczy i uszy dookoła głowy, bo w końcu znajdzie się inteligentny nauczyciel, rodzic lub uczeń, który przy pomocy ogólnie dostępnych technologii udokumentuje soczyste słownictwo i specyficzne zachowania Pani Dyrektor. A MOŻE TAKIE DOWODY JUŻ SĄ, TYLKO CZEKAJĄ NA WŁAŚCIWY MOMENT…..
POZDRAWIAM: NEUTRALNY.
W punkt, lepiej tego ująć nie można.
Gratuluję .zgadzam się w 200 % z Neutralnym.wątki poruszone w kilku wpisach pod artykułem to materiał na kilka komisji śledczych.”ZOSTAŁO ZMIELONE” -jedyna sensowna wypowiedź w tej relacji /głos męski /.
Pani Wyporska była moją wychowawczyni ą ponad 20 lat temu, być może się zmieniło przez te lata. Ale była bardzo ok.a jeśli chodzi o Panią Klimas to akurat ona była agresywna wobec uczniów. Mnie samej się oberwało.
Dżem pisze:
11 stycznia 2019 o 10:36
Mam nadzieję, że kiedyś Kubusia dorwie TVN lub Polsat, zapyta niewygodne pytania i puści to na żywo
Chciałbym zobaczyć jak odpowiada choć też mam nadzieję, że puszczą też ten smród jak narobi w gacie ze stresu…co myślicie o tym?
e:
11 stycznia 2019 o 07:50
No przecież siedzi nowa pani sekretarz, godne lecz ciche zastępstwo ?
12 4
ODPOWIEDZ
Leśniów pisze:
11 stycznia 2019 o 18:04
Edek, dobra wypowiedź i spostrzeżenia, ten stołek był już ustawiony a Pani Barbara podobnież celowo wcześniej nie odeszła na emeryturę!!!!?? ?
życie kolego, nie dzieje się nic przypadkowo a tym bardziej w Żarkach!??
6 0
Masz racie bo na pochyle drzewo wszystkie kozy ida Wyporska mysli ze jest Schetyna i morze robic co jej sie podoba uwaza ze Szkola to jej prywatnosc masz racie ze radna ze Suliszowic to szwindel jakich malo nie ma dzieci w Szkole a najlepiej wszystko wie tylko nie powiedziala ile rypli gorzoly co bedzie stawac w obronie prawdy jak sama zyje na jebal pies tylko leciala na kase radnej bo to dobry interes tylko robic sobie jaja ze sesji i Wyborcow a co do Wyporskiej to musi byc kontrola w Szkole na 11stego listopada zbierala na wsi i od rodzicow pieniadze na Sztandar ciekawy jestem ile wplacili i czy one byly pokwitowane i czy tak morzna robic mysle ze powinien zorganizowac to Burmiszcz bo to byla kanpania WYBORCZA a mysmy byli ciemni jak radna ze Szuliszowic ktura robila swoja kampanie przy pomocy Wyporskiej to ja teraz broni Panie Darku tylko Pan wie co bylo w tej Szkole jak reagowala Wyporska poprostu wpadla w chisterie powinna isc do PSYCHIATRY bo sie boje o dzieci a co na to Kuratorium pozdrawiam RYDY REKS
W tej szkole nie dają żadnych pokwitowań. Ani za płacone obiady ani za żadne inne składki od rodziców.
Powyższy komentarz wskazuje na wykroczenie /przestępstwo skarbowe. Ktoś coś?
WRÓCI Z URLOPIKU PAN I WŁADCA GMINY ŻAREK I ON WAM JESZCZE POKAŻE RADA JUŻ GŁOŚNO KRZYCZY CO NIEKTÓRZY DOBRZE JUŻ CZYTAJĄ NAWET NIEMOWY / CZYLI RADNI ZABIERAJĄ GŁOS POD PUBLIKĘ
Ta dyrektorka dawno powinna być zwolniona!!! Przecież nikt sobie tej sytuacji z palca nie wyssał!!!
A tak prywatnie, to brak jej chłopa i tyle!!!!