zachmurzenie duże
-0°
-1°
piątek
Reklama
Radni uchwalili sobie maksymalne diety i zwrot kosztów podróży!
28 grudnia 2018 r. | 15:26
136

Dziś w Żarkach odbyła się sesja Rady Miejskiej w Żarkach, podczas której radni przyjęli budżet na 2019 rok. Jednak nie to było najważniejsze. Radni podjęli uchwałę o przyznaniu sobie maksymalnych diet. Przewodniczący Rady będzie teraz otrzymywać aż 1342,07 zł, wiceprzewodnicząca i przewodniczący komisji 1275 zł, a zwykli radni niefunkcyjni 1200 zł. To maksymalnie możliwe wynagrodzenie dla radnych gmin do 20 tys. mieszkańców. Dodatkowo, radni będą mieć zwracane pieniądze za "podróże służbowe".

Poniżej możecie zobaczyć wideo z dzisiejszej sesji.

PAWEŁ GĄSIORSKI

Sesja Rady Miejskiej w Żarkach 28.12.2018

Sesja Rady Miejskiej w Żarkach 28.12.2018

Gepostet von Gmina Żarki am Freitag, 28. Dezember 2018

 



136 odpowiedzi na “Radni uchwalili sobie maksymalne diety i zwrot kosztów podróży!”

  1. Prosta sprawa pisze:

    Powiem szczerze nie widziałem dawno takiego chamstwa i gruboskórności u prowadzącego obrady jak u p. Pompy, woda sodowa uderza do głowy. I to mocno. Wszystko wie tylko kultury osobistej nie posiada.

    42
    8
    • POMOC Z INTERNETU pisze:

      Strażnik Praworządności pisze:
      20 grudnia 2018 o 13:26
      Po pierwsze, czego można spodziewać po ludziach którzy w większości są bardzo „prości” . Niektórzy nie umieją się płynnie wypowiedzieć tylko, niepotrzebnie podnoszą głos, aby wywrzeć presje na odbiorcy .
      Po drugie, skoro pełni się funkcję radnego czyli „osoby publicznej” w świetle prawa , jakiegoś zachowania należałoby przestrzegać.
      I po trzecie, pani radna chyba myli swoje kompetencje, jako osoba reprezentująca dany okrąg jest tam dla ludzi i dla mieszkańców gminy Żarki. Dlatego każdego powinna traktować z należytym szacunkiem.

      Ciekawostka:
      Pluralizm – zakłada poszanowanie zróżnicowań społecznych i kulturowych i uznanie równości poglądów.

      Pozdrawiam.

      24
      4
    • Mieszkaniec z Żarek pisze:

      A ja powiem szczerze że przyznaje gratulacje !!! dla Radnego ZAMORY za propozycje podzielenia się częścią diety dla Sołtysów , bo te Sołtysy naprawdę dużo roboty robią a po co????? Dokladaja ze swojej kasy !!!
      Brawo Zamora gościu że byłeś PRZECIW temu !!!
      Acha i ten pomysł zamory ze szkoleniami dla radnych jest BARDZO dobry ! Niektórym by się naprawdę przydalo !

      29
      4
      • Mufa pisze:

        No fakt;pierwszemu to Zamorze te szkolenia się by przydały

        5
        27
        • Szecówkowa pisze:

          Mylisz się Mufa bo te szkolenia są potrzebne ślimorowi przewodniczącemu bo dość że niewyraźnie mówi bo ma krzywy zgryz to jeszcze ma nasrane w głowie jak mało który z obecnych na tej sali

          23
          5
    • zgodny z 600 lecia pisze:

      ZAMORA był PRZECIW i ktoś jeszcze pewnie ten Maślakiewicz ! – zresztą powinni zgrać się chłopaki w jeden zespół !
      propozycja Adama Zamory jest bardzo racjonalna i mądra oddać część diet na szkolenia lub inwestycjie albo dofinasować sołtysów ze wsi ! tak zrobić !
      dobrze Adam że byłeś Przeciw !!!

      30
      3
    • konstytucjonalista Żarki pisze:

      składam wniosek do redaktora naczelnego niniejszej witryny Żareckiej o zrobienie wycinku z całego nagrania (głosowanie diety i wypowiedzi diety)i upublicznienie we wszelkich mediach na gminie aby ludzie widzieli !
      z góry dziękuję

      34
      4
      • Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

        Postaramy się aby ten fragment został odłączony od głównego nagrania i w skrócie zostanie zaprezentowany łącznie z napisami.

        14
        3
        • konstytucjonalista Żarki pisze:

          a czy posiadają państwo nagranie z ostatnich komisji ??? interesuje nas nagrania z komisji na których był opiniowany budżet ! co radni na ten budżet , jak się wypowiedzieli ? bo wiadomo że na sesji to już tylko uchwalili ale czy co się działo przy dyskusjach na komisjach ? jakie mieli zdanie? opinie? pytania? wątpliwości itd ?
          Są gdzieś dostępne nagrania ?

          14
          3
    • Pierniczek pisze:

      Dokładnie mam takie samo odczucie. Zastanawiam sie czy to nie kolejna prowokacja Klemensa ” nie pasowała Stanisława to Zobaczcie jak się rządzi batem i chamstwem” Wielki Brat dał wskazówki A ten pseudo patriota i katolik jest gorliwszy niż sam Boss. Żenujące to. Na szacunek trzeba sobie zasłużyć pracą , ogładą i traktem. Wszystkie te rzeczy żadnemu są obce ale czy to ma nas dziwić ? Mnie nie.

      24
      4
  2. ZGRYWUS pisze:

    Kultura osobista u przewodniczącego Pompy wzięła się i wypompowała i jest pusty jak dzban.On przez zdobycie wykształcenia wziął i oszalał.Zaczął czytać dużą ilość tekstów i teraz nie wie co przeczytal.Zaszkodziło mu eksternistyczne ukończenie szkoły średniej i to przypadek identyczny jak milicjanci uzupełniali średnie wykształcenie.

    35
    8
  3. Mieszkaniec pisze:

    Hallo ale zaraz .. ja oglądam fragmenty i widzę że nie wszyscy wybrańcy byli ZA, Zamora był przeciw i gadał coś żeby wydać to na naukę prawa dla radnych albo dać na sołectwa cześć diety. Jeszcze ktoś, chyba Maslankiweicz też był przeciw . Piszcie to jak było naprawdę

    36
    4
    • Obywatel obserwator pisze:

      Stępień Sołtys ma rację Maslankiweicz i Zamora to jedyni radni co do tematu DIETY podeszli uczciwie i próbowali to rozwiązać w racjonalny sposób.
      A tak…jak zawsze cyrk haha ?

      41
      4
    • Olesiówka pisze:

      Nowakowa też nie chciała diety

      18
      15
      • ZGRYWUS pisze:

        Na starość Stasi się już przeżarło to wszystko i ma dość bo wątroba nie wyrabia a nie ma komu majątku zostawić .

        31
        6
      • Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

        Pani Stanisława Nowak obecna Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej, oświadczyła że chciałaby aby Przewodniczący Rady Miejskiej miał znacznie wyższą dietę a co za tym idzie automatycznie pani Stanisława Nowak jako Wiceprzewodnicząca otrzymałaby wyższą dietę z tego wynika.
        Ja osobiście też jestem za wyższą dietą dla NORMALNEGO PRZEWODNICZĄCEGO RADY ,który się stara o dobro mieszkańców i rozlicza z pracy Burmistrza Podlejskiego a nie odwrotnie gdzie Burmistrz Podlejski rządzi Przewodniczącym Pompą i pozostałymi Przewodniczącymi Komisji i w ogóle rządzi Burmistrz Podlejski Radą Miejską w Żarkach ponieważ ma większość w Radzie.
        Dodatkowo Przewodniczący Pompa pomiata i gardzi mieszkańcami i nie przestrzega Radny Pompa Statutu i Regulaminu Rady Miejskiej w Żarkach.
        Polecam obejrzenie nagrania i sposobu prowadzenia obrad podczas Sesji w Gminie Myszków przez Przewodniczącego Jerzego Woszczyka ,pełna kultura osobista,inteligencja, osoba zrównoważona emocjonalnie i rozważna,można brać przykład i polecam zapoznać się z materiałem WIDEO na http://www.zyciemyszkowa.pl

        17
        4
  4. Marcin Labocha pisze:

    Pumpa ze wsi może wyjechać i jeszcze zwrócą mu za to pieniądze, ale wieś z Pumpy nigdy nie wyjedzie. Typowy burak ze wsi.

    86
    7
  5. Werty pisze:

    To już jest skurwysyństwo , należało by opodatkować im te diety a odnośnie kosztów podróży to jak to się ma z radnymi co pracują dla gminy.

    36
    7
    • CWANIAK pisze:

      To PAPO SMERFIE radny Alojzy Zieliński dostanie delegację na koszty podróży na rower czy na usługi piechura ? Czy będzie delegacja rozliczana radnego Alojzego Zielińskiego tzw. krokomierzem do WC czy do Kościoła i rozumiem że pomiaru krokomierza będzie dokonywał przewodniczący Oświecony Cham.

      34
      8
  6. Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

    To radny Labocha będzie co drugi dzień w UMiG w Żarkach po delegację.Teraz radnemu Labosze “stacy” na paliwo do żyguli.

    30
    5
  7. Gapa pisze:

    wpis z 17.20.. ukazał się” od ręki “z siedmioma plusami ? o co tu biega ?

    17
    0
    • Zenek pisze:

      Gapa
      Bo to był duży plus z rodziną …a jak z rodziną to jest ok..

      12
      3
    • CIAMAJDA pisze:

      Gapa nawet radny Pompa zatrudnił całą rodzinę w szkole w Zawadzie to Klimek mu załatwił na PLUS jak tylko Pompa porzucił PiS

      27
      6
      • POMOC Z INTERNETU pisze:

        SMERFETKA pisze:
        19 grudnia 2018 o 20:55
        Tam w Zawadzie pracuje w przedszkolu jeszcze jedna lalka czyli córka byłego radnego Włodzimierza Skrzypiciela a mianowicie Edyta Skrzypiciel.Tatuś radny załatwił pracę u burmistrza a lalka w ogóle nie ma pojęcia o uczeniu przedeszkolaków. Dla przykładu podaję że panie przedszkolanki zganiają młodszą i starszą grupę przedszkolaków na jedną salę i to wszystko. Przedszkolanki piją kawkę i terroryzują smartfony a dzieciaki samopas i potem mamy analfabetów w postaci przewodniczącego Labochy.

        27
        3
  8. Mruk pisze:

    Dobry komentarz szybka reakcja pozdrawiam

    30
    3
  9. Kotek pisze:

    Nowakowa diety nie chciała bo szlek nagrywał i jak by to wyglądało

    32
    2
  10. kazia pisze:

    Przewodniczacemu wszystko sie pomylilo myslal ze jest w sejmie nawet wolal Misiewicza a to byla sesja w Zarkach a non myslal ze jest w sejmie Warszawie jak zobaczycie nagranie to wyciagniecie wnioski a w sprawie Szkoly w Zawadzie to trzeba wezwac tych co podpisali skarge co nie maja dzieci w szkole z jednego domu az czworo podpisalo wezwadz i sprawdzic I nie dopuscic Pana Przewodniczacego do tej sprawy bo ma corke w Szkole w Zawadzie a co do soltysa z Zaborza to ma racie dbaja o swoje dupy a reszta to ich nie obchodzi dzisiejsza sesia to komunistyczna nie bylo wolno zadac pytania i dostac odpowiedzi

    28
    5
    • Moja wieś pisze:

      No dobra,rozumiem,że sołtysi targają o większe diety,bo każdy jest do siebie,ale jak się nie obróci to i tak d..ę będzie miał z tyłu..A za co to niby maja brać diety wyższe sołtysi z osiedli w mieście ? za niemanie świateł ? A jak to taka ciężka fucha bycia sołtysem to czemu nie zrezygnować ?

      21
      5
    • POMOC Z INTERNETU pisze:

      normalny obywatel pisze:
      19 grudnia 2018 o 20:33
      Panie Burmistrzu, Panie Dyrektorze od oświaty w gminie Żarki, Panowie Radni, szanowny Panie Mecenasie, Panie Radny Świerdza – proszę przeczytać co jest zapisane w najważniejszym akcie prawnym w Polsce, czyli w ustawie (Konstytucja to też ustawa tzw. zasadnicza) – cytat z ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996, 1000, 1290, 1669 i 2245):
      „Art. 10. 1. Organ prowadzący szkołę lub placówkę odpowiada za jej działalność. Do zadań organu prowadzącego szkołę lub placówkę należy w szczególności:
      1) zapewnienie warunków działania szkoły lub placówki, w tym bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki;
      6) wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w stosunku do dyrektora szkoły”

      Więc proszę nie wykpiwać się innymi instytucjami. Komisja, urząd gminy w gminie nie jest od tego, żeby mówić kto ma się zajmować sprawą tylko od tego, żeby się nią zająć jako organ prowadzący szkoły, którego jest to ustawowy obowiązek – nie zajmowanie się sprawą nie podejmowanie decyzji to łamanie prawa.
      Panie Radny Świerdza trochę logiki – jak są rodzice zadowoleni z Pani Dyrektor to czym się zajmować? To niech się cieszą – proszę im udzielić na to pozwolenie. Jak ktoś zgłasza poważny problem to trzeba go przegłosować? Wybory już minęły.
      Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.

      25
      2
  11. Kotek pisze:

    Kazia ty to mądra bestja jesteś popieram w pełni

    22
    4
    • ZGRYWUS pisze:

      Kazia masz rację Pumpa był w PiS a teraz jest w PODŁYCH GRUPIE i zachowuje się jak otępiały komuch i taki pyszny jest na tym nagraniu jakby w ciąży był pajac jeden

      35
      5
  12. kazia pisze:

    Papa to rudy lis poluje dla siebie i swojej rodziny najepiej to by ludziom zamknaby buze na klutki i razem z Burmiszczem robiliby co by im pasowlo niedlugo to postawi radnych do pionu beda posluszni nie wiadomo czy Maslankiewicz i ZAMORA nie zmienia zdania

    27
    4
    • POPIS pisze:

      Szanowna Kazia,
      otóż powiem że znam Adama Zam. i powiem że przez ostatnie 4 lata potrafił wiele wywalczyć dla osieda ( i nie tylko) przy czym nie sprzedał sie dla ekipy Klementajmsa !!! w przeciwieństwie do byłego PIS Pompsa, a z Maślankiewiczem też niewiadomo jak będzie – to dobipero początki !!!

      28
      4
  13. Werty pisze:

    Prócz wyższego wykształcenia którego Pompa nie posiada wypadało by mieć jakieś średnie wyobrażenie i przynajmniej podstawowe wychowanie , ale co tu można po takim oczekiwać jak słoma dalej z butów wystaje.

    31
    6
    • ZGRYWUS pisze:

      Ale Pompa chodzi jak PAW i ma torbę na laptopa i myśli jak tego laptopa pod czachę wcisnąć żeby być mądrzejszym a torbę zostawi na zalądek pod laptopa.

      28
      4
    • David pisze:

      A czy nie tobie wystaje zużyty papier toaletowy i nie świecisz ciałem w potarganych portkach ?

      2
      18
      • Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

        Panie Davidzie teraz młodzież chodzi w spodniach potarganych na całej długości z przodu i z tyłu im więcej dziur tym większy szpan.
        Pan chyba nie nadąża za trendami współczesnej mody.
        Polecam obejrzenie teledysku z Shakirą w potarganych krótkich spodenkach dżinsowych lub różne klipy z MADONNĄ.

        13
        2
  14. niegrzeczny pisze:

    pan Pompa to bardzo ciekawy obraz zmian proponował bym mu cytat z filmu Potop konczc was wsydu oszczedz cały farbowany lis

    31
    3
  15. Cudak pisze:

    Paczką się tylko na chlapać na beszczelnego jak można być tak pazernym nie da się tego opisać

    26
    3
  16. niegrzeczny pisze:

    zwykły obywatel nie morze zadawac pytan które wymagaja odpowiedzi to jest chore podporzadkowanie własnej pychy prawo pana chłopa bic

    27
    2
  17. bruno pisze:

    bardzo dobrego mamy przewodniczacego :)potrafi zapanowac nad czerwonolicym chaosem :)Środowiskiem życia papuzików czerwonolicych są otwarte tereny na skrajach lasów, przecinki, zakrzewienia, często na skrajach obszarów rolniczych, plantacji czy ogrodów. Zwykle widywane są w parach, grupach rodzinnych lub stadach liczących do 20 osobników. Żywią się nasionami pobieranymi wprost z roślin lub z ziemi, zjadają również małe prostoskrzydłe i termity (łapane w locie)[7].

    4
    28
    • Werty pisze:

      Jak już coś piszesz bruno i chcesz zaszpanować to musisz wiedzieć że papuzik czerwonolicy nie występuje u nas , można go spotkać w południowo-wschodniej Azji i Nowej Kaledoni i do kogo to piłeś to nikt ciebie jak zwykle nie rozumie bo każdy wie do kogo ty należysz i na czyich usługach jesteś .

      22
      1
  18. niegrzeczny pisze:

    bruno a co ty biologie skonczył bos taki oklepany

    22
    1
  19. ZGRYWUS pisze:

    bruno skończył na bank szkołę przysposobienia do zawodu SPZ a mama ofierze losu kupiła smartfona żeby za spódniczkami się nie oglądał będąc w Szkocji na robotach.

    19
    1
  20. POMOC Z INTERNETU pisze:

    Pierniczek pisze:
    21 grudnia 2018 o 14:22
    Pan radny MP może z prawdą się nie mijać, mówiąc, że małżonka „Nie jest zatrudniona w szkole w Zawadzie”, wystarczy, że zatrudnia ją jakakolwiek inna instytucja samorządową i poniekąd oddelegowywuje ją do „pracy” w szkole.

    26
    3
  21. Kotek pisze:

    Czy my mieszkańcy nie możemy jakoś zaprotestować tej samowolce czy nie da się jakoś zaradzić tym którzy dorwali się do koryta i tańczą jak im się podoba

    27
    2
    • pocieszający :-) pisze:

      nooo chyba na kogoś głosowałaś do rady miejskiej ??? to teraz idź babo do swojego radnego / radnej i zapytaj ? proste chyba nie ??? trzeba było popierać takich ludzi co mają “świeże” poglądy ! a nie tych co idą po KASĘ !

      23
      1
      • Kotek pisze:

        Właśnie mój głos nie był oddany na żadnego z nich i do kogo mam iść teraz mądralo

        26
        2
        • pocieszający :-) pisze:

          a jak myślisz ? z bardzo banalnych i prostych wyliczeń wynika że można z tym się zwrócić się chyba tylko do 2 RADNYCH a cała reszta to fikcja / sztuka !

          28
          1
          • Kotek pisze:

            Masz dużo racji tylko jak jedna osoba zgłosi to co ten jeden biedny radny wskura

            23
            3
        • Elektorat pisze:

          Kotek -Idź od zara do jakiego kocura albo czekaj do marca to się ponaparzacie

          3
          17
          • Szecówkowa pisze:

            Słuchaj Elektorat pójdę jako kocur do Szecówkowej i strzelimy sobie benkarta jak tak już pijesz do tego

            14
            3
        • Eskulap pisze:

          a ja pytam w jakim stanie emocjonalnym /może maniakalno -paranoidalnym ?/ jest suweren z godziny 4:43 ? ??????

          2
          21
          • Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

            Pracuję na nocną zmianę to sobie nie mogę czytać i dodawać komentarzy drogi Eskulapie.

            17
            2
  22. KIBICE pisze:

    a czemu kamera nie zahaczyła o naszego kochanego sołtysa z Kotowic
    czy w tylnich ławach siedział

    21
    4
  23. Strażnik Praworządności pisze:

    Co do pana Przewodniczącego Rady Gminy Mariusza Pompy .
    To że, szanowny pan Przewodniczący mówi iż, on sprawuje porządek w podczas sesji to nie ma wątpliwości.
    Uwagi należy kierować do tego w jaki sposób to robi, mianowicie mówienie do pana Szlęka że, “wyrzucę pana z obrad” jest co najmniej nie na miejscu , owszem w Regulaminie Rady Gminy § 9. pkt.4 , jest treść która mówi że należy wydalić z obrad osobę która po upomnieniu dalej zakłóca Sesję, ale takie zachowanie ze strony pana Dariusza nie miało miejsca .
    Przewodniczący nawet nie pamiętał który to punkt, w Regulaminie a się tym podpierał . Sądzę także że, pan adwokat Hajdas doskonale wiedział że, Przewodniczący w tej sytuacji nie może zastosować tego podmiotu.
    Pan Szlęk robi w mojej opinii jeden błąd, po prostu zadaje zbyt wiele pytań na raz . 2-3 pytania i powinno być wszystko .
    Co do tego że, w przeciągu 30 dni od złożenia zapytań do Rady Gminny, wszyscy wiemy że odpowiedzi będą zachowawcze gdyż, są pozbawione komunikacji werbalnej na którą nie ma się czasu do namysłu.

    Ciekawostka:
    Jawność działania organów gminy obejmuje m.in. prawo obywateli do wstępu na sesje rady gminy i posiedzenia jej komisji, a ograniczenia tej jawności mogą wynikać wyłącznie z ustaw. Prawo obywateli do uzyskiwania informacji o działalności organów władzy publicznej gwarantuje również Konstytucja RP w art. 61

    32
    5
  24. Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

    To że akurat na Sali Narad podczas obrad Sesji był obecny mecenas Andrzej Hajdas notabene ,który ma służyć pomocą prawną ogólnie dla Gminy Żarki i pobiera za to wynagrodzenie w wysokości 3500 złotych miesięcznie i ten “mecenas” podczas łamania prawa przez Przewodniczącego Mariusza Pompę siedział.słyszał i widział to wszystko i pozostał bierny w tej sprawie to urąga jego kompetencjom jako mecenasa.
    Jest jeszcze Naczelna Rada Adwokacka do której się zwrócę i mam nagranie pokazujące obojętność ze strony mecenasa Andrzeja Hajdasa patrzącego na łamanie prawa przez Radnego Mariusza Pompę.
    Będę interweniował w Kancelarii Adwokackiej w Chorzowie ,gdzie mecenas Andrzej Hajdas prowadzi praktyki adwokackie.
    Jestem przekonany w 100% ,że pomogą mi w znacznym stopniu internauci i zaprzyjaźnione portale na Śląsku i pomogę rozwinąć skrzydła mecenasowi Andrzejowi Hajdasowi i co gorsza ucierpi na tym Kancelaria Adwokacka w Chorzowie do której należy mecenas Hajdas.
    Policjant po zejściu ze służby np.bez munduru i czekający na przystanku tramwajowym widząc przemoc pomoże osobie atakowanej bo jest on zawsze na służbie a tutaj mecenas Andrzej Hajdas będąc na usługach Samorządu,którego ja jestem suwerenem i płatnikiem NETTO nie pomógł mnie czyli osobie ,która ma czynne prawa wyborcze w Gminie Żarki—nie zostawię tego obojętnie.
    Patrząc na tą farsę wykonaną przez Przewodniczącego Mariusza Pompę za przyzwoleniem niezrównoważonego psychicznie i emocjonalnie Burmistrza Klemensa Podlejskiego stwierdzam że mecenas Andrzej Hajdas jest pomocą prawną tylko i wyłącznie dla osoby Burmistrza Klemensa Podlejskiego a nie pomaga prawnie Organom Gminy Żarki i społeczności Samorządu i w sposób naganny łamie prawo dostępu i wolności słowa i wypowiedzi jak i ograniczenia swobód obywatelskich podczas trwania Sesji i to wszystko pod okiem i szkiełkiem mecenasa Andrzeja Hajdasa.

    30
    11
    • Życzliwa pisze:

      Popieram, Niech Pan działa.

      27
      4
      • bruno pisze:

        osmieszanie sie to to samo co działanie ?Zbiorcza lista wszystkich synonimów do wyrażenia zbłaźnić się:

        dać plamę, narazić się na wstyd, ośmieszyć się, popsuć sobie opinię, poszkapić się, skompromitować się, splamić swój honor, stracić w czyichś oczach, wygłupić się, wyjść na błazna, wyjść na głupca, wystawić się na wstyd, zababrać sobie opinię, zaszkodzić swojej reputacji, zblamować się, zdyskredytować się, zrobić z siebie idiotę, zrobić z siebie pośmiewisko, zrobić z siebie widowisko, kropnąć się, machnąć się, omylić się, pomylić się, potknąć się, przeliczyć się, rąbnąć się, rypnąć się, wyjść na durnia, blamować się, kompromitować, ośmieszać się,

        4
        28
  25. Werty pisze:

    Mecenas Hajdas to fikcja ,tatuś Irek załatwił stołek i tyle ,coś tam brzdąknie pod nosem a kasiorka leci ,Jaworzanie to się umią ustawić ..

    33
    8
  26. Barbara pisze:

    Po wysłuchaniu relacji z posiedzenia Rady Miejskiej w Żarkach nasuwa się pytanie: Co dalej dzieje się z wnioskami, pytaniami czy prośbami kierowanymi na ręce przewodniczącego Rady, który twierdzi że wszystko zostaje przekazane burmistrzowi. Czy to oznacza że ostatecznej weryfikacji według własnego uznania, chęci czy niechęci dokonuje burmistrz, któremu w takiej sytuacji przewodniczący oddaje władzę absolutną. Może trzeba żeby nowy przewodniczący doczytał prawo i w obecnej kadencji odwrócił porządek który od lat stoi na głowie. Burmistrz za to jest przez gminę dobrze opłacony aby wykonywać to co radni uchwalą. Radni zaś mają reprezentować wyborców i wsłuchować się w ich potrzeby. Jeśli wyborcy zmuszeni są do napisania pisma do przewodniczącego, ponieważ ich radny ma niewystarczający kontakt z nimi, to obowiązkiem przewodniczącego jest nie tyle przekazać sprawę burmistrzowi co dopilnować właściwej jej realizacji. Rada ma której czele stoi przewodniczący jest najwyższym organem w gminie i to burmistrz jej podlega a nie odwrotnie

    34
    5
    • GW pisze:

      Jak mieszkaniec pyta o cenę sprzedaży nieruchomości od gminy i nie dostaje odpowiedzi to też podejrzane.

      28
      5
      • Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

        Dla zażegnania wojny w Sądach i procesach ,które się toczyły i Burmistrz Podlejski widząc już klęskę że przegra to wszystko przed wymiarem sprawiedliwości to dla świętego spokoju kupił te działki i doszło jak gdyby do ugody ,tylko że warunki sprzedaży działek ustalił sprzedający i cenę a Burmistrz Klemens Podlejski musiał tą kwotę zapłacić i tym samym zażegnał konflikt i duże problemy prawne dla Urzędu Miasta i Gminy w Żarkach jak i w Starostwie Powiatowym w Myszkowie. Z reguły Burmistrz Podlejski przegrywa w Sądach albo szybko za pomocą mecenasa Andrzeja Hajdasa wychodzi Burmistrz Podlejski z propozycją UGODY—–słaby to wojownik nasz Włodarz Żarek.

        19
        3
    • Życzliwa pisze:

      Barbaro w zupełności się z Tobą zgadzam

      27
      4
    • Wyborca dwa pisze:

      Pani Barbaro podpisuję się obiema rękami pod pani wpisem ! Wszystko w tej gminie stoi na głowie ,ponieważ burmistrz stworzył sobie ten folwark na swoją modłe. To nie ludzie wybrali tych radnych tylko burmistrz zrobił wszystko aby ci radni wygrali wybory! Łatwiej jest sterować ludźmi ograniczonymi umysłowo i mentalnie

      30
      4
    • David pisze:

      U nas,w Żarkach też ?

      19
      4
    • Sąsiad pisze:

      Oglądałem sesje ,Pani Barbaro mimo późnej pory pani wpis uświadomił mi ,że to radni mają władzę a nie burmistrz ! Jest taki dom na Pomorzu ,który stoi do góry nogami ,byłem tam ,zawrót głowy kiedy tam się wchodzi Ten dom jest tylko do zwiedzania ,a my tutaj w tej gminie musimy żyć z zawrotem głowy co tutaj się dzieje za sprawą obecnego burmistrza

      21
      3
  27. Artykuł 61 konstytucji pisze:

    Regulamin Rady Gminy § 9. pkt.4 , mówi że należy wydalić z obrad osobę która po upomnieniu dalej zakłóca Sesję,
    Taka sytuacja nie miala miejsca.Przywołanie tego artykułu w tych okicznościach było nie zasadne.
    Mieszkaniec ma prawo pytać i wyrażać swoją opinię.
    Prawo obywateli do uzyskiwania informacji o działalności organów władzy publicznej gwarantuje Konstytucja RP w art. 61
    Przewodniczacemu jak to nie pasuje to niech sie zajmie czyms innym na czym się zna .Nikt go tam na sile nie trzyma

    33
    4
  28. gość pisze:

    a mnie to wali czy maja po 1000 czy po pięć tysiecy,a Nowakowa spadła z piedestału i prubuje teraz gwiazdorzyć,jak brała za swojej kadencji po 2400 co miesiąc a radni po 1500 to nie było zle?Nowakowa , Zamora i ten Maślankiewicz dobrze wiedzieli że większość jest za obecnymi stawkami a sa kamery i trzeba sie wykazać dobrze to przekalkulowali Nowakowa nie moze pogodzic sie z tym ze juz ja wszędzie olali już ją nigdzie nie zapraszają bo i po co? kobita się wypaliła a i tak zawsze była zerem a Maślankiewicz wielki pedagog od włefu w dzieci wpaja nienawiść a chce sadzić dyrektorkę z Zawady TO FAŁSZYWY LIS rodzice dzieci których uczy dobrze się przyjrzyjcie temu “” WIELKIEMU PEDAGOGOWI””jak szkoli wasze dzieci!!!!!

    10
    37
    • Ripilek pisze:

      Coś gościu przesadziłeś z tymi kwotami ? nigdy takich wysokich niebylo! Słuchaj gościu powiem tak: co do Pana Macieja Maślankiewicza się nie wypowiem bo słabo go jeszcze znamy wszyscy i niewierny co mu siedzi w główce. Co do Pani Stasi Nowakowej to też zzielenialem że tak głosowała i tu możesz mieć rację !
      Napewno nie masz racji co do Pana Zamory Adaś bo dobrze pamiętam że on zawsze był przeciwko takim wysokim dietom .. pamiętam że była kiedyś taka sytuacja zgłoszona przez Pana Mirka Jaskólskiego ten radny zlożył wniosek o obniżenie diet i za tym wnioskiem był wyżej wymieniony radny A.Z i jeszcze były radny Pan Jkóbczyk.

      30
      7
      • Smyk pisze:

        Czepiasz się osób które coś próbują dobrego zrobić Maślankiewicz to dobry pedagog a nie to co pseudo nauczyciele z Zawady jak ktoś mówi prawdę to trzeba go popierać a nie niszczyć wystarczy że potrafi się zachować w obecności dzieci ma kulturę nie tak jak DYREKTORKA z Zawady

        27
        6
      • Pokoleniowiec pisze:

        Byli za bo wiedzieli,ze i tak to nie przejdzie ?

        21
        4
  29. wycieczkowicz pisze:

    a ten sołtys z ZABORZA PRZEZ CAŁAKADENCJĘ NIC NIE ZROBIŁ od dwoch lat rezygnuje a ciągle dopomina się o podwyżkę a jeszcze nie rozliczył się z 10000tysięcy . Tak rezygnuje że startował na radnego ale zebrał raptem 18 głosów i to widać jak go ludzie ocenili.TYLKO SIĘ OŚMIESWSZA!!!!!

    23
    5
    • mieszkaniec Żarki pisze:

      Człowiek który ma godność powinien już dawno zrezygnować! a nie w koło gadać bzdury jedno i to samo Na sesjach odzywa się ni z gruszki ,ni z pietruszki stary pierdoła ,ciągle gada od rzeczy ,chodzi mu tylko o pieniądze ,chyba chce dorobić

      21
      2
  30. gość pisze:

    Ripilek jak widać to ty malo jeszcze wiesz!!!!!

    11
    10
  31. gość pisze:

    Jak tak Gościu pamiętasz tamta kadencje to nie widzialeś że robili to tylko pod publiczkę?PrZECIEZ na komisjach ustalali wszystko i wychodzili z zalozenia ze CIEMNY LUD WSZYSTKO PRZYJMIE

    25
    6
  32. gość pisze:

    TAKI DOBRY A W MRZYGLODZIE MA BARDZO ZLA OPINIĘ?

    9
    28
    • Brak słów pisze:

      Chyba ryby nie biorą, bo masz “gościu” dużo do powiedzenia, ale nieprawdy musisz się więcej postarać. Fakty fakty “gościu”

      27
      4
      • Smyk pisze:

        Czy to ma znaczne jaka opinie masz ty czy inny obywatel każdy ma swoich wrogów i przyjaciół nie ma ludzi doskonałych ale warto się starać aby być lepszym ktoś na tego pana głosował to nie jest tak źle jak piszesz

        23
        4
      • TW pisze:

        Ja też mogę napisać, że ktoś ma dobrą albo złą opinię w jakiejś miejscowości, gdzie pracuje. Jak jedna osoba ma złą opinię o kimś to też można powiedzieć, że ma złą opinię, jak 100 osób ma dobra opinię to i tak można powiedzieć, że ktoś ma złą opinię u tej jednej osoby np. Takie gadanie świadczy, że gość nie ma konkretów. Podaj gościu kto ma taką złą opinię o rzeczonej osobie i na czym ta zła opinia polega. Przypomina to mi metody jakie stosowali w SB żeby kogoś zdyskredytować.

        24
        3
        • Życzliwa pisze:

          Słuszny komentarz, Panie Maślankiewicz , niech się Pan nie przejmuje tymi wpisami. “TW ” trafnie napisał ubeckie metody.

          26
          4
  33. krikiet pisze:

    trele morele żal im d…pę ściska że ie mają takich diet jak poprzednicyha..ha..ha,,!!!!

    14
    7
  34. Jasmina pisze:

    Dokładnie mam takie samo wrażenie. Wydaje mu się że jak wydrze tą jape to mu doda wiarygodności. Bezradny radny pompą na szacunek trzeba sobie zasłużyć pracą, ogładą, taktem i wiarygodnością. Nie wystarczy wydrzeć się że jest się patriotą i katolikiem .Trzeba udowodnić że się takim jest na codzień .Ludzie jakoś inaczej ciebie postrzegają. Ogarnij się człowieku bo stać cię na to. Nie bądź marionetką w rękach Klemensa. Pokaż , udowodnij że masz kochones bo jesteś z Żarek i my wszyscy Ciebie i twoją rodzinę znamy z dobrej strony.Bo to co wyprawiasz teraz ci nie przystoi. Nie krzycz że masz wiedzę bo tylko się ośmieszasz. Wykaż się działaniem A możezdrada zostanie ci wyznaczoną. Amen.

    30
    6
    • Krzysztof pisze:

      Jasmina ludzie z dużą wiedzą nigdy o tym nie krzyczą ,bo są na tyle świadomi ,że mają jej niedosyt.Nie wystarczy uzupełnić z zawodowego wykształcenia do średniego aby zachowywać się jakby wszystkie rozumy pozjadał.

      24
      5
  35. Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

    Na Sesji w budżecie na 2019 rok zaplanowano wpływy do kasy gminnej kwoty 85.000 tysięcy złotych z mandatów jakie wystawi mieszkańcom Gminy Żarki działająca STRAŻ MIEJSKA UMiG w Żarkach.
    Jakie to jest ohydne że planuje się wpływy z mandatów i jaka jest to ogromna kwota pieniężna.
    Mają być to mandaty za porządek.
    Myślę że pierwszy mandat za porządek przy obejściu Komendant Straży Miejskiej mgr Masłyka wystawi w Żarkach u zbiegu ulic Kopernika i Chryzantem tak dla przykładu dla wzorowego do naśladowania mieszkańca Gminy Żarki.

    22
    4
    • wyborca pisze:

      Jeżeli to prawda ,jak można takie wpływy zaplanować?Strach się już bać! Jak radni mogli to przyklepać?Moze było by i wiecej ,ale straż miejska bedzie pod presją i wykona ten bzdurny plan stając na głowie

      21
      4
      • Zenek pisze:

        To jakby był nakaz odgórnie do wystawiania mandatów? Bez sensu, jak można wśród tak małej ilości ludzi wystawić tyle mandatów by pokryć koszty utrzymania , i to ma być tak co miesiąc??!
        Naprawdę to absurd i szukanie na siłę u kogoś problemu by wystawić mu mandat, bo będzie nacisk by wykonać plan….!
        Współczuję wykonywania zawodu S.M.

        9
        0
  36. Rudy reks pisze:

    Czytam te wpisy i krew mnie zalewa ze w Zarkach tak sie dzieje to cheba jak w ranczu wszyscy przeszli na Burmiszcza strone i o nic sie nie upominaja cheba ze ustala co maja mowic to cos mowia nie na temat jak radna ze Suliszowic jest teraz warzna i juz jej nic nie potrzeba tylko diety a ja mysle ze jej sa bardzo potrzebne bo ma rodznie na utrzymaniu biedaczka z Suliszowic a reszta tez dla kasy jak Nowakowa i inni tez nie lepsi zrupcie porzadek ze Szkola w Zawadzie na stanowisko Dyrektorki morze by przyszla zona Papy jak jest wyksztalcona bo Papa ma chyba studia chamstwa

    22
    6
  37. Mikołaj pisze:

    Przejrzałemu głoszenia o przetargach UMi G Żarki na BiP -ie i nie mogę znaleźć ogłoszenia o przetargu na sprzedaż budynku apteki po Dziewałtowskich.

    Proszę o pomoc w odnalezieniu tego ogłoszenia lub przybliżonej dacie przejęcia tej posesji przez obecną właścicielkę , pracownicę UMi G Żarki.
    Panie Podlejski może Pan mi pomoże?

    25
    4
  38. Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

    Panie Mikołaju na pana prośbę wkrótce będzie opublikowany AKT NOTARIALNY i cała reszta dóbr to jest nieruchomości ,które darowała ,przekazała majętna rodzina Dziewałtowskich a Włodarz Gminy Żarki i Rada Miejska na czele z Przewodniczącym Mariuszem Pompą nawet nie pamiętają aby na nagrobku zapalić chociaż jeden znicz.

    26
    3
  39. komentator faktów pisze:

    Sprawdziłem w kilku bliskich nam gminach wysokość diet radnych i nigdzie nie ma tak wysokich diet jak w Żarkach . Osoby które są radnymi “poszły’ tam tylko dla zarobku są to osoby nieprzygotowane do sprawowania tak odpowiedzialnej roli. Ponieważ obserwuję ‘życie polityczne” naszej miejscowości stwierdzam że jest to najsłabsza rady od 1989 r , czyli transformacji ustrojowej. Odnośnie p. przewodniczącego Pompy kiedyś już podobny układ był w naszej gminie : Burmistrz Podlejski i Przewodniczący Rady Pompa ,tylko tata tego obecnego i co układ szybko się wypalił przegrali wybory z Lechem .

    21
    4
  40. komentator faktów pisze:

    Panie Dariuszu transmisje które pan prowadzi są najlepszą rzeczą jaką może pan w tej chwili robić , społeczeństwo widzi obłudę panującą w urzędzie i kabaret na spotkaniach w komisjach i sesjach rady. Liczę na ciągłość transmisji .

    24
    5
    • Życzliwa pisze:

      Też tak myślę. Panie Dariuszu w Panu nadzieja.

      15
      3
    • konstytucjonalista Żarki pisze:

      a czy posiadają państwo nagranie z ostatnich komisji ??? interesuje nas nagrania z komisji na których był opiniowany budżet ! co radni na ten budżet , jak się wypowiedzieli ? bo wiadomo że na sesji to już tylko uchwalili ale czy co się działo przy dyskusjach na komisjach ? jakie mieli zdanie? opinie? pytania? wątpliwości itd ?
      Są gdzieś dostępne nagrania ?

      17
      3
      • Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

        Nagrania z 7 grudnia podczas obrad Komisji Gospodarki i Mienia —-budżetowej nie mamy. Dysponuję natomiast protokołem z tej Komisji i jest on upubliczniony na grupie FB Gmina Żarki

        17
        3
      • Rencista pisze:

        Czy to jakiś żart ? Dyskusja na Komisji ? Kto ma dyskutować ? Burmistrz przedstawia swoje wizje i one są klepnięte. Tej komisji wcale być nie musi tylko prawo tego wymaga. I musi być protokół.

        8
        0
  41. Jasmina pisze:

    Też liczę na transmisję ale prosiłbym o lepszą jakość bo radni tak szeleszczą naczyniaiami. W sumie powinna być tylko woda i szklanki to nie imieniny u cioci A robi się z tego bankiet. Radni i Wielkim Bratem powinni partycypować w kosztach tych bankietów . Pewnie zaczyna brakować w funduszy i trzeba pogonić MIEJSKICH by go uzupełnili. W sylwestra jak co roku szajs dla durnych mieszkańców na targowisku i bankiecik dla swoich w szarym wilku na koszt podatników gminy. Super bawić się za nie swoje .I tak przez następne lata?????✨?✨

    23
    5
  42. Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

    Niech mi ktoś powie co się wydarzyło że w listopadzie 2018 roku na Sesji Burmistrz Klemens Podlejski mówił publicznie że Gmina Żarki jest zadłużona na 3,5 miliona złotych a już 28 grudnia 2018 roku Skarbnik Gminy Dorota Mucha stwierdziła że zadłużenie Gminy Żarki wynosi ponad 10 milionów złotych i kto tutaj kłamie ?

    21
    3
  43. Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

    Na Sesji budżetowej też dowiedzieliśmy się że Gmina Żarki nie otrzymała dofinansowania do zakupionego samochodu bojowo-gaśniczego dla OSP Jaworznik i nie będzie zwrotu/dofinansowania około 400 tysięcy złotych.
    A były Radny Mirosław Jaskólski mówił i tłumaczył Burmistrzowi Podlejskiemu żeby się wstrzymać z tym zakupem ale pan Podlejski miał swoje wizje i pomysł Burmistrza nie wypalił.
    Burmistrz Podlejski zrobił szybkościowy zakup strikte przed wyborami i okazało się pudłem i panie Burmistrzu nie dostanie pan zwrotu pieniędzy a to jest prawie 400 tysięcy złotych ?
    Gdzie Burmistrzu twoja promesa i pewność że będzie zwrot pieniędzy ?
    Ale co to dla Burmistrza Podlejskiego za problem jak zlecił Skarbnik Dorocie Musze przesunięcie w budżecie środków z Oświaty w kwocie około 1 miliona złotych czyli Oświacie zabieramy a przenosimy na pudła w strzelaniu Burmistrza Podlejskiego i tych Radnych ,którzy glosowali za głupimi pomysłami pana Podlejskiego.

    22
    3
    • Życzliwa pisze:

      No co Pan nie opublikuje to afera. Czy P.Podlejski chce dorównać swoją podłością swemu nazwisku? Po prostu nie do pomyślenia, co on wyprawia. Panie Darku niech Pan nie odpuszcza.

      19
      4
    • ann pisze:

      Czy ja dobrze zrozumiałam? Zaoszczędzili milion złotych na edukacji naszych dzieci, żeby wydać niewiadomo na co???? A dzieci uczą się na dwie zmiany!!! Dosłownie rozbijają się o siebie na schodach i korytarzach!!!! W świetlicy tyle czasem dzieci że nie ma czym oddychać!!!! Jeżdżą zgrzane po WFie autobusem z innej szkoły!!!!
      A ONI PRZESUWAJĄ ŚRODKI Z OŚWIATY??? To jest SKANDAL!!!!

      17
      1
    • Mirosław Jaskólski pisze:

      A mogli przecież obniżyć diety radnym i zaoszczędzić ok. 15 tys. miesięcznie. Po roku byłoby 180 000 zł. Po dwóch latach rachunek za wóz straźacki bez promesy by się wyrównał.

      13
      0
  44. Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

    Do Gminy Żarki potrzebny jest NIK ale to od zaraz bo nie może tak być że Burmistrz Podlejski mówi o zadłużeniu 3,5 mln. a Skarbnik mówi o ponad 10 mln. to w ciągu miesiąca Burmistrz Podlejski chyba obstawiał gonitwy na Służewcu. Na ile milionów złotych jest zadłużona Gmina Żarki ale tak na poważnie pomijając kreatywną KSIĘGOWOŚĆ ? Na Sesji budżetowej powiedziano że przewidywane wpływy z TARGOWISKA MIEJSKIEGO w ŻARKACH spadną o 250 tysięcy złotych czyli o ćwiartkę bańki.
    Obecni i ci którzy byliście Radnymi kadencji 2014-2018 zobaczcie jak niszczycie wpływy do budżetu Gminy Żarki bo to wy głosowaliście za sklepami wielkopowierzchniowymi w Żarkach i co wy teraz na to pasożyty jedne ,gdzie jeszcze macie czelność pobierać wysokie diety.
    Wy jako Radni to wstydu nie macie bo o Burmistrzu Podlejskim to szkoda wspominać bo to jest szkodnik dla tej Gminy Żarki.
    Panie Burmistrzu dał pan radę “kurze znoszącej złote jajka” i już pan podciął jej gardło i wkrótce się wykrwawi.
    Panie Burmistrzu Podlejski widziałem że pan na Sesji się uśmiechał to rozumiem że cieszy pana sytuacja że dochody własne gminy np. z TARGOWISKA MIEJSKIEGO spadną o 250.000 tysięcy złotych.
    Ni pan prawnik,ni pan urzędnik,ni pan ekonom,kim pan wreszcie jest panie Burmistrzu.

    21
    2
  45. mrówka pisze:

    Prawdopodobnie Dariusz Szlęk
    “Człowieku” jak zwykle wypisujesz bzdury, bo niesprawdzone wiadomości. Teraz zająłeś się tematem majętnej rodziny Dziewałtowskich, która po śmierci darowała dobra ale nie gminie tylko klasztorowi. A dlaczego klasztor przekazał gminie? Może chociaż tego się dowiesz i ludziom prawdziwą historię naświetlisz…

    3
    17
  46. Prawdopodobnie Dariusz Szlęk* pisze:

    Droga mrówko muszę lecieć do Izraela po odpowiednie dokumenty.
    A jak opublikuje oryginalne Akty Notarialne i wpisy do Ksiąg Wieczystych z zastrzeżeniami to wtedy mrówko napiszesz że dokumenty spreparowane i podrobione jak teczka pewnego ważnego pana z Żarek w IPN-ie ???

    18
    2
  47. komentator faktów pisze:

    Ja jeszcze w temacie wysokości diet radnych , każdy z nas otrzymuję wynagrodzenie za wykonaną pracę , większe lub mniejsze w zależności od wykonywanej pracy oraz płaci od tego wynagrodzenia podatek. Natomiast “nasi radni” otrzymają rocznie 12×1207 zł = 14 484 zł za: jedno posiedzenie Rady Miasta Żarki w miesiącu od 2 do 3 godz. , jedno posiedzenie Komisji Socjalnej 1-2 godz. , jedno posiedzenie Komisji Gospodarki 1-2 godz. i w/g potrzeb posiedzenie Komisji Rewizyjnej i Komisji Skarg , średnio radny pracuję !!!!!!! , 4-6 godz w miesiącu co daje nam średnią za godz. od 200 do 300 zł to się nazywa fucha. Za co radni otrzymują dietę? : za brak znajomości podstawowych wiadomości z ustawy o Samorządzie , za brak znajomości Konstytucji RP, za brak logicznego i rozumnego czytania pism urzędowych oraz za brak samej umiejętności czytania, za brak umiejętności wysławiania się ( często nielogiczny bełkot ) za brak zainteresowania podejmowanymi tematami na obradach rady lub komisji , radni przychodzą nieprzygotowani i najczęściej dopiero na samych obradach zapoznają się z otrzymanymi materiałami. I dalej : za ziewanie. drzemanie , picie , jedzenie , mieszanie, rozmawianie, przeglądanie tel. , ciągłe przewracanie i wertowanie kartek wynikające z nieznajomości treści itd. itd itd oraz za brak kreatywności i inicjatywy ,logicznego myślenia arogancje i chamstwo, tak wygląda praca ” naszych radnych” i to “praca” warta jest 1207 zł

    21
    4
  48. niegrzeczny pisze:

    Panie i Panowie Żarki to wieksza wieś ale tak działa cała nasza ojczyzna i co wy na to?

    9
    4
  49. Marek pisze:

    Prawdopodobny prosze napisać w której minucie sesji jest mowa o zabraniu miliona z oświaty, posłuchamy. Podobnie o zaplanowaniu na 2019 rok 85 tysięcy dochodu z mandatów . Albo opublikować dokument gdzie to jest napisane. Łżesz w żywe oczy panie.

    7
    11
  50. Mikołaj pisze:

    Panie Darku będę wdzięczny za opublikowanie aktu darowizny. Interesuje mnie również co z tymi nieruchomościami się stało, przez kogo i na jakich warunkach zostały przejęte.

    15
    2
  51. Mrówkojad pisze:

    Mrówka

    Poproś oo Paulinów , może Przeor udostępni Tobie akt darowizny apteki na rzecz urzędu i nie atakuj Pana Darka.

    Są jeszcze inne urzędy w których kopie Aktów Notarialnych są przechowywane.

    Kundle ujadają a karawana pojedzie.

    19
    2
  52. Mrówkojad pisze:

    Mrówka
    Najpierw szlachetnych, wykształconych od pokoleń, a dopiero później majętnych Państwa Dziewałtowskich.

    15
    2
  53. mrówka pisze:

    Mrówkojad, tu nikt nie atakuje tzw “pana darka”. Jedynie zwracam uwagę na nieprawdziwość podawanych przez niego informacji. Nie trzeba jechać do Izraela po dokumenty, wystarczy poszukać w Naszych instytucjach. Albo porozmawiać z sąsiadami ! Ale to wymaga trochę pracy i cierpliwości…

    7
    2
  54. Mrówkojad pisze:

    O czym Pan Darek ma rozmawiać z sąsiadami i czyimi sąsiadami

    7
    0
  55. Pomoc z internetu pisze:

    K0mentator faktów napisał.
    A my dedykujemy to naszej radnej
    z Suliszowic.

    Ja jeszcze w temacie wysokości diet radnych , każdy z nas otrzymuję wynagrodzenie za wykonaną pracę , większe lub mniejsze w zależności od wykonywanej pracy oraz płaci od tego wynagrodzenia podatek. Natomiast „nasi radni” otrzymają rocznie 12×1207 zł = 14 484 zł za: jedno posiedzenie Rady Miasta Żarki w miesiącu od 2 do 3 godz. , jedno posiedzenie Komisji Socjalnej 1-2 godz. , jedno posiedzenie Komisji Gospodarki 1-2 godz. i w/g potrzeb posiedzenie Komisji Rewizyjnej i Komisji Skarg , średnio radny pracuję !!!!!!! , 4-6 godz w miesiącu co daje nam średnią za godz. od 200 do 300 zł to się nazywa fucha. Za co radni otrzymują dietę? : za brak znajomości podstawowych wiadomości z ustawy o Samorządzie , za brak znajomości Konstytucji RP, za brak logicznego i rozumnego czytania pism urzędowych oraz za brak samej umiejętności czytania, za brak umiejętności wysławiania się ( często nielogiczny bełkot ) za brak zainteresowania podejmowanymi tematami na obradach rady lub komisji , radni przychodzą nieprzygotowani i najczęściej dopiero na samych obradach zapoznają się z otrzymanymi materiałami. I dalej : za ziewanie. drzemanie , picie , jedzenie , mieszanie, rozmawianie, przeglądanie tel. , ciągłe przewracanie i wertowanie kartek wynikające z nieznajomości treści itd. itd itd oraz za brak kreatywności i inicjatywy ,logicznego myślenia arogancje i chamstwo, tak wygląda praca ” naszych radnych” i to „praca” warta jest 1207 zł.

    12
    0
    • Mirosław Jaskólski pisze:

      Podczas poprzedniej kadencji kilkakrotnie zadawałem to pytanie pani Nowakowej. Okazuje się, bo odpowiedzi nie uzyskałem, że radny otrzymuje dietę za bycie radnym. Nie trzeba nic mówić, nic pisać, nie mieć inicjatywy, nie mieć wykształcenia, nie mieć pojęcia o niczym. Wystarczy być na sesji i w odpowiednim momencie poprzeć uchwały napisane przez burmistrza. Bez dyskusji i zadawania pytań. To wszystko.

      14
      0
  56. A urzedniczka 20 zł na godzine pisze:

    Tak a urzedniczka z 20 letnim stażem i doświadczeniem po studiach po kursach przyjmująca interesantów piszaca decyzje uchwały ma 20 zł na godzine .

    9
    1
  57. jak to? pisze:

    Cooo ci co robią konkretną robotę ci przez których wszystko sie kręci mają stawkę na godzine 10 razy mniejszą od tych których mogloby byc 5 razy mniej???

    8
    0
  58. Zwierze pisze:

    Mnie jak jest niewygodnie w barłogu to zmieniam miejsce, a nie pisze na blogu jak mi to jest źle w dotychczasowym legowisku.
    Na tym polega różnica pomiędzy zwierzęciem a zdemoralizowanym urzędnikiem.

    1
    0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *