Mamy do czynienia z niebywałą sytuacją , gdzie bez ogłoszenia konkursu na stanowisko Sekretarza gminy-czyli zastępcy burmistrza, Burmistrz mgr Klemens Podlejski mianował na to stanowisko dotychczasową sekretarkę pracującą w UMiG w Żarkach panią DOMINIKĘ HOROSZKO.
Były plotki na temat obsadzenia stanowiska SEKRETARZA przez w/w sekretarkę ale wszyscy wątpili w taką możliwość ,ponieważ pani Dominika nie miała odpowiedniego i wymaganego (chodzi o okres) prawem zajmowania stanowiska kierowniczego. Wcześniejsze spekulacje mówiły że zastępcą burmistrza miał zostać obecny Dyrektor ZEAOS-u Jakub Grabowski.
DARIUSZ SZLĘK
Stanowiska
Strona główna » Stanowiska
KLEMENS PODLEJSKI Burmistrz Miasta i Gminy
REFERAT ORGANIZACYJNY
Dominika Horoszko Sekretarz, Kierownik Referatu Organizacyjnego
Martyna Kyc – Kręciwilk pomoc administracyjna, archiwista
REFERAT FINANSOWY
Dorota Mucha Skarbnik Gminy, Kierownik Referatu Finansowego
Agnieszka Celeban insp. ds. księgowości budżetowej
Zdzisława Motyl insp. ds. księgowości podatkowej
Krzysztof Jawura inspektor ds. płac w Referacie Finansowym
Edyta Kwiatkowska insp. ds. wymiaru podatków
Katarzyna Dorobisz inspektor ds wymiaru podatków
Justyna Morawiec kasjer
Lidia Cesarz inspektor ds. księgowania opłat za odpady komunalne
Agnieszka Kaleta inspektor ds. księgowości budżetowej
Agnieszka Skorupa inspektor ds. księgowości budżetowej
REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ I INWESTYCJI
Joanna Zamorska kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Tadeusz Zamorowski insp ds. ochrony środowiska
Lucyna Jastrząb insp. ds. działalności gospodarczej w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Aneta Nowakowska insp. ds. zamówień publicznych
Agnieszka Winiel podisnpektor ds. gospodarowania odpadami komunalnymi
Mariusz Nowak pomoc administracyjna w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Barbara Maślanka Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Joanna Zemła inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
REFERAT GOSPODARKI GRUNTAMI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
Ola Marchewka Kierownik Referatu Gospodarki Gruntami i Planowania Przestrzennego
Anna Kowacka insp.ds. planu zagospodarowania
Monika Pyżyńska Referent w Referacie Gospodarki Gruntami i Planowania Przestrzennego
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH
URZĄD STANU CYWILNEGO
Joanna Jarosz Kierownik USC i RSO
Joanna Męcik insp. ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Sylwia Grabowska Referent ds. obrony cywilnej i spraw obronnych
REFERAT DO POZYSKIWANIA FUNDUSZY EUROPEJSKICH I KRAJOWYCH
Małgorzata Banaszczyk Kierownik Referatu do Pozyskiwania Środków Europejskich i Krajowych
Anna Stodółkiewicz podinspektor
Barbara Rajczyk inspektor w Referacie do Pozyskiwania Środków Europejskich i Krajowych
Magdalena Wójcik podisnpektor w Referacie do Pozyskiwania Środków Europejskich i Krajowych
STRAŻ MIEJSKA
Marcin Masłyka komendant Straży Miejskiej w Żarkach
Justyna Fałkowska st. strażnik Straży Miejskiej
REFERAT PROMOCJI GMINY, TURYSTYKI I KULTURY
Katarzyna Kulińska – Pluta Kierownik Referatu Promocji Gminy, Turystyki i Kultury
Ewelina Dybka referent w Referacie Promocji Gminy, Turystyki i Kultury
BARBARA OCHOCKA – CHAJDUK – Samodzielne Stanowisko insp. ds. obsługi Rady Miejskiej
,, ….. Czy to jest miłość czy libido
Już nawet Bóg miłością jest
Więc czemu płaczesz dziś dziewczyno
Pobożna życia Twego treść
Gdy od wieczora aż do rana
Dobre uczynki robisz mi
Tak dużo czasu na kolanach
Że dobry Bóg wybaczy Ci ”
To jakiśśśśśśś żart zastępca burmistrza. Nieeeeeeeeeeee
Jaka gmina taki sekretarz. To jest żart?
Pani sekretarka zawsze miala wzgledy u burmistrza pamietam jak wszedlem do sekretariatu w gminie a na parapecie stoi fotelik z malym dzieckiem a Ona karmi butelka i jeszcze wtedy kazala mi wyjsc bo musi nakarmic dziecko a ile razy w szkole w godzinach pracy urzędu odbiera dziecko wiec zastanawiam sie co ta pani pisze że wychodzi panie burmistrzu mam pytanie gdzie byl konkurs na pania sekretarz żenada
To oto ta kobiecina pracowała w Gminie?? A teraz już sekretarzem jest???
Co ona musiała zrobić by tam się dostać??!
Jestem w szoku, z resztą jaka gmina tacy decydenci!!!?
od dawna było wiadomo że Dominika zostanie bo się niosła jak kokocha , jak nie było
szefa to właśnie ONA wydawała dyspozycje aż wręcz ROZKAZy
tak nie może być
Odpowiednia osoba na tak ważne stanowisko .a ilosc hejtu na tym szmatlawcu tylko to potwierdza.gratulacje Pani Dominiko ?
ciekawostka z Polskiej Agencji Prasowej. Nabór na wolne stanowisko sekretarza musi być przeprowadzany nie później niż w ciągu 3 miesięcy od powstania wakatu.
Zgodnie z przepisami na stanowisku sekretarza może być zatrudniona osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym, w tym dwuletni na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Przepis ten zawiera wykaz jednostek, których pracownicy podlegają ustawie o pracownikach samorządowych. W rozumieniu ustawy są nimi zatrudnieni w: urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych.
Ponadto ustawę o pracownikach samorządowych stosuje się wobec pracowników zatrudnionych w: urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych; biurach związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki, a także biurach jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego i ich odpowiednikach.
Ustawa przewiduje też inną ścieżkę kariery sekretarza. Przepisy dopuszczają sytuację, w której doświadczenie zawodowe sekretarza wynika z co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w ustawie oraz co najmniej dwuletniego stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
Sekretarz w okresie zajmowania stanowiska nie może prowadzić działalności gospodarczej, być członkiem zarządu, członkiem rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego.
Obostrzenia, które obejmują również m.in. posiadanie akcji lub udziałów w spółkach prawa handlowego, wynikają z ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
bruno ty taki pusty i głupi jesteś jak ten dyrektor od oświaty Jakubek
A ty tyle masz ze sobie popsioczysz ?
Ale Maruda nie musi wchodzić pod stół i później popełniać daj my na to kazirodztwa jak nie daj Boże byś bruno połknął ?
PYNDZE PO SZAMPANA
I o co ten szum ? Pani Dominika przedstawia odpowiednie dokumenty, że minimum dwa lata pracowała na kierowniczym stanowisku i zamyka wszystkim usta. Pani Dominiko ruch należy do Pani. Usadzić wszystkich prześmiewców albo nie przyjąć stanowiska z braku kompetencji. Liczę na Panią. Powodzenia. Niech chociaż Pani będzie tą uczciwą i pokaże innym, że nie mają racji. Bo po co takie dokumenty pokazywać w wyższej instancji ?
Czy to jest prawdziwa wiadomość? Czy tylko takie przypuszczenia są?
Onufracy Borowski pisze:
3 stycznia 2019 o 20:47
Zrozum że Barbara Major odeszła już z urzędu i kto by Klimka z mównicy odprowadził po wskazaniu na spożycie wody ognistej on jest jak Junker w Brukseli a miałby już problemy Klimek z wejściem na mównicę bo mówią że on w alkogoglach chodzi a to bzdura.Jest nawiany i sie potyka nasz wódz.
Darek, weź Posterisan bo Cię zadek boli z zazdrości .
Ręce opadają……tacy ludzie w urzędzie miasta jak brunonek jako dyrko, teraz następne stonowisko oddane dla osoby która zachowuje się jak kłębek nerwów i my chcemy mieć wspaniałą gminę???
Z kim tam można rozmawiać??
A może gmina idzie w deficyt kompetencji pracowników bo i mieszkańcy co raz mniej inteligentni??.
Taaaaa….Tylko obrażać tu potraficie, pracownicy niekompetentni, mieszkańcy coraz mniej inteligentni. Każdego poniżyć. Zazdrość dupę ściska to dlatego takie gorzkie żale. Czemu jak są wolne stanowiska i są konkursy do urzędu to nie składacie ofert? Bo to wy jesteście nieinteligentni i niekompetentni. Pozostaje tylko współczuć części komentatorom, że mają żałosne życie osobiste i zajmują się obrzydliwy hejtem.
Sluchaj mniej inteligentny czlowieku, albo pracujesz w gminie albo jesteś krewnym pracownika..?
skoro władza coraz bardziej ciemna to co?
Kto ich wybrał??
Normalni mieszkańcy którzy nie mają nikogo w urzędzie to w większości olewają temat gminy i wyborów na włodarzy.
Jaka była frekwencja wyborów????
Wie ktoś ile % ludności z gminy głosować poszło??
50,35% z tego się rozeszła po innych kandydatów.?
Pytanie, ile ze 100% wszystkich mieszkańców głosowało na obecną władzę skoro frekwencja była lekko ponad 50%?
Reszta ma to gdzieś głosować bo już przez tyle lat się przyzwyczaić można żyć wśród układów istniejących.?
Co do konkursu to już konkursy są ustawione na 110% by wygrała wytyczona osoba…!??
A Wątpliwości są duże by ktoś inny mógł wygrać konkurs na dyrektora dyrektorów, pani sekretarki czy nawet nowej kasjerki…!!!?
I co??
Oni byli najlepsi??!!
Hehe, jasne, to wszystko już było wiadomo i karty zostały już rozdane przed konkursami!!!!???
,, Mniej inteligentny,, nie jestem pracownikiem urzędu i mam się dobrze w życiu, mam swój pomysł na życie a nie trzymać nogawki naszego Żareckie pana jedynego by nam dał jeść sprzedając innych!!!!!?? 🙂
Pozdrawiam resztę mieszkańców co wstrzymali się od głosów
poza tym to wszyscy zdrowi?????
Bruno,
Wszyscy już zostali oddani na leczenie psychiatryczne, przecież dałeś mi namiary na swojego lekarza?? 🙂
Choć tak szczególnych przypadków jak bruno się nie leczy, bo to odpady po niedokończonej skrobance z PRL-u 🙂
Jakby taki Darek Szlęk został radnym to już w ogóle w gminie by było zaćmienie Słońca
A gdzie był ogłoszony konkurs na sekretarza gminy jak tak już te farmazony malujesz
w pORAJU
Słyszałam o innej osobie źe ma zostac
Sekretarzem.Wie ktoś co sie stało?
Czemu nagle taka zmiana decyzji?
bOJCORA – WEZ ŁOPATĘ I ODRZUĆ SNIEG A NIE TRUJ DUPY
Bez wykształcenia i doświadczenia, za to z nałogami i różnymi paranojami to można zostać na przykład redaktorem. Nawet można uprawiać dziennikarstwo w ramach wolontariatu, żaden urzad skarbowy nie ma prawa się przyczepić. Wystarczy zawiesić na szyi plakietkę z podpisem podobnego sobie “redaktora” i już można pisać co popadnie, obrażać do woli, prowokować. Tak to wygląda niestety.
Wypisz , wymaluj jak mówisz o burmistrzu klimku panie Marku to jest paranoja że uzależniony reprezentuje naszą zafajdaną gminę z zewnątrz i w wewnątrz
wszystkie bajki mają trochę prawdy
Podobno tamta osoba nie wyraziła zgody na przyjęcie stanowiska sekretrza .
Mnie to nie dziwi.Ta osoba to pewnie to ktoś rozsądny.Mam teśców w śwìtokrzyskim.Podobno w ich gminie pani sekretarz jest czwarty rok na emeryturze a w ubieglym zaczely sie jej poważne problemy jak nastał nowy wójt .
To nie jest bezpieczny
stołek.
u NAS JEST
Dajcie spokój nowej Pani Sekretarz ,Pani Dominice.
To racja.W urzędach jest polityka a ona zawsze ma drzwi otwarte .Nigdy nie wiadomo kto i kiedy do niej wejdzie. Bywa ze i po dziesięciu latach wyciągają trupa i szafy.Wtedy nieważnae że ktoś tam już nie pracuje .
Komu przedstawiła odpowiednie dokumenty skoro nie było konkursu?! W Poraju kandydaci musieli spełnić wymagania bo zostaliby odrzuceni a tutaj nikomu nic nie musiała przedstawiac, bo jak pisze redaktor na samym początku i tak by nie spełniała więc po co konkurs…
Reda co ?hahaha no kabaret żywcem kabaret nazywac Szleka redaktorem buhahah
co z przydziałami mieszkań na Wysoce czy ktoś coś
może wie proszę o informację bo w urzędzie oczy tylko wielkie robią
i nic nie można się dowiedzieć
Na Wysoce Lelowskiej już wiadomo które mieszkanie dostanie radny powiatowy Jakub Grabowski i sam pokazał klimkowi które chce mieszkanie i o dużym metrażu.Co jeszcze śmieszniejsze ojciec dyrektora Grabowskiego mieszka też na Topolowej i zajmuje ogromny metraż i też to mieszkania socjalne.Grabowscy strasznie doją gminę i nas podatników i się śmieją
Stanowiska
Strona główna » Stanowiska
KLEMENS PODLEJSKI Burmistrz Miasta i Gminy
REFERAT ORGANIZACYJNY
Dominika Horoszko Sekretarz, Kierownik Referatu Organizacyjnego
Martyna Kyc – Kręciwilk pomoc administracyjna, archiwista
REFERAT FINANSOWY
Dorota Mucha Skarbnik Gminy, Kierownik Referatu Finansowego
Agnieszka Celeban insp. ds. księgowości budżetowej
Zdzisława Motyl insp. ds. księgowości podatkowej
Krzysztof Jawura inspektor ds. płac w Referacie Finansowym
Edyta Kwiatkowska insp. ds. wymiaru podatków
Katarzyna Dorobisz inspektor ds wymiaru podatków
Justyna Morawiec kasjer
Lidia Cesarz inspektor ds. księgowania opłat za odpady komunalne
Agnieszka Kaleta inspektor ds. księgowości budżetowej
Agnieszka Skorupa inspektor ds. księgowości budżetowej
REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ I INWESTYCJI
Joanna Zamorska kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Tadeusz Zamorowski insp ds. ochrony środowiska
Lucyna Jastrząb insp. ds. działalności gospodarczej w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Aneta Nowakowska insp. ds. zamówień publicznych
Agnieszka Winiel podisnpektor ds. gospodarowania odpadami komunalnymi
Mariusz Nowak pomoc administracyjna w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Barbara Maślanka Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Joanna Zemła inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
REFERAT GOSPODARKI GRUNTAMI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
Ola Marchewka Kierownik Referatu Gospodarki Gruntami i Planowania Przestrzennego
Anna Kowacka insp.ds. planu zagospodarowania
Monika Pyżyńska Referent w Referacie Gospodarki Gruntami i Planowania Przestrzennego
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH
URZĄD STANU CYWILNEGO
Joanna Jarosz Kierownik USC i RSO
Joanna Męcik insp. ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Sylwia Grabowska Referent ds. obrony cywilnej i spraw obronnych
REFERAT DO POZYSKIWANIA FUNDUSZY EUROPEJSKICH I KRAJOWYCH
Małgorzata Banaszczyk Kierownik Referatu do Pozyskiwania Środków Europejskich i Krajowych
Anna Stodółkiewicz podinspektor
Barbara Rajczyk inspektor w Referacie do Pozyskiwania Środków Europejskich i Krajowych
Magdalena Wójcik podisnpektor w Referacie do Pozyskiwania Środków Europejskich i Krajowych
STRAŻ MIEJSKA
Marcin Masłyka komendant Straży Miejskiej w Żarkach
Justyna Fałkowska st. strażnik Straży Miejskiej
REFERAT PROMOCJI GMINY, TURYSTYKI I KULTURY
Katarzyna Kulińska – Pluta Kierownik Referatu Promocji Gminy, Turystyki i Kultury
Ewelina Dybka referent w Referacie Promocji Gminy, Turystyki i Kultury
BARBARA OCHOCKA – CHAJDUK – Samodzielne Stanowisko insp. ds. obsługi Rady Miejskiej
No i w jakim celu żeś to dziołcha dodała ?
Jeśli ktoś o coś poprosi to automatycznie to dostaje i zastaje wysłuchany. Jeśli to pomoże to dołączyłem informację na początku newsa.
A w czymże to ma pomóc i komu ? he ?
Zuzia się chwali,że potrafi wejść do BIP-u
to wszystko jest chore mieszkania socjalne dla bogtych p Grabowski paranoja a co on kaleka bo podobno kaleka jest pani z bloków na czestochowskiej której prawo naszej ojczyzny odebrało jej córke tylko ta pani potrafi zadbać o zycie dla siebie i córki a ten pan chce sie slizgać całe zycie za nasze podatki
I przy waszej pomocy mu to się udaje
Kto Jest odpowiedzialny za odśnieżanie w mieście Żarki , jest katastrofa , na ulicach jest 10 cm śniegu , co to za odśnieżanie gdy pług jest w powietrzu . Strach pomyśleć o stanie dróg , gdy będzie dalszy opad śniegu. Ale mam wniosek , może radni w ramach diet dadzą dobry przykład i zaczną akcję odśnieżania i udrażniania chodników.
Kto za?
Osobą odpowiedzialną za “AKCJĘ ZIMA” -odśnieżanie na terenie całej Gminy Żarki jest pani Kierownik mgr Joanna Zamorska i jej całodobowy/służbowy numer telefonu to +48 696-070-985 i można dzwonić na niego również w soboty , niedziele i święta.
W razie gdyby pani Zamorska nie odbierała to możecie dzwonić na Komisariat Powiatowy Policji w Myszkowie i oni już skontaktują się z osobą odpowiedzialną za odśnieżanie a oto numer do KPP w Myszkowie centrala +34 315-32-00
W dni robocze od poniedziałku do czwartku od godziny 7.30 do 15.30 i wyjątkowo w piątek od 7.30 do 15.00 możecie składać uwagi i zlecać zadbanie o przejezdność i udrażnianie dróg i chodników na terenie całej Gminy Żarki i podaję numer telefonu do UMiG w Żarkach centrala +34 314-80-36 ewentualnie do Straży Miejskiej w Żarkach numer telefonu to : +34 314-80-36 wewnętrzny 35 lub telefon komórkowy służbowy do Komendanta Masłyki to : : +48 692-498-747 i możecie uzyskać taką pomoc od Straży Miejskiej w Żarkach że jeśli przy spadku temperatury jeśli wam nie zastartuje silnik to możecie wezwać pomoc jeśli wasz akumulator nie jest w stanie uruchomić silnika.
Korzystajcie z tych podanych numerów telefonów i niech służą wam osoby , które są do tego powołane i zarazem pobierają z tego tytułu wynagrodzenia i często otrzymują wysokie nagrody.
Wasze telefony tym samym będą dla tych osób sygnałem że są one potrzebne te właśnie osoby na tych stanowiskach jakie piastują.
podaj jeszcze nr gdzie mozna sobie popsioczyc na caly ten swiat ?hehehehe
To jest nr starej bruna jak ktoś chce popsioczyć,tylko długo czeba czekać tylu chętnych ,zapisy na godz???
Dyrektor Oświaty Jakub Grabowski 668813569